我的網誌清單

2022年10月30日 星期日

生涯(20)1981/4/1~1982/11/17恒勝建築公司

旅行完休息咗拾多天,生計問題要揾食,就兄弟介紹吓,去咗恒勝建築公司,佢管理下地盤,薄扶林置富花園地盤,而地盤差不多完工,係兄弟關照加插落去,認真唔話得,做份墨斗王,月薪2100元.

地盤亦將近完成,主要都係睇吓維收執吓遺漏,大約做咗個多月,地盤終告完工.

大約7,8月就被掉咗去北角,和富中心第一座,來到以經興建到上三,四層高?而管工已不是兄弟,係個叫黃強管工,墨斗拍擋邱明章同樣置富花園掉下來.


就係咁在恒勝建築公司,一做就做咗一年十七個月零十六日,地盤完工而公司亦宣佈解散,而我亦宣佈失業.

心刻的有

座樓歪了

記得初來步到,第一座樓結構已上建到三,四樓高?來到開線一check?大鑊?成座樓扭歪咗成3寸有多?原來上手係第一城老虎狗做的,拍擋問我點搞呀?為有續層扭些扭番正囉,後來徵詢過管工,就決定這樣一直建上去.

由於座樓係Y型,彈墨施工比方型有難度,而且地盤近海風大,棟樓做到垂直上,小啲方法都唔掂,係我創先河,在樓內留個0隆,吊線鉈一秤就6,7層高,不受風影響,快靚正,相反其他座,又歪又座座有高低,孭鑊頻頻,差到不得了.

福建幫

地盤所在地北角,北角又名小福建之稱,福建幫天下,地盤雜工大部份是福建人,雜工例牌午飯後,就開檔牌九,我哋行過,可能早啩?記得個口號,打裝的係咁叫,拾個拾個?即係叫我們過來小注10蚊啦,一賭就4,5點收工,地盤無王管,想唔執都難.

返工打咭

返工打咭有專人,都忘記幾錢一期?總知你有無返工,有比錢張咭就有人打,入鄉隨俗,我去兩次旅行,都有返工.

1982年1月26日成班墨斗管工北上旅行,當時跟團台山,小鳥天堂,都忘記多少天,小鳥天堂係個島仔,真係好多鳥,滿地雀屎白潺潺,上岸時有位工友,一碰手錶跌落河,代價唔少.

由於接近農曆年,滿街賣砲燭,有個叫呀標伙記,專揾啲最勁砲燭來買,我哋按花名叫爆炸標.

去到1982年8月5日,地盤差不完成,我又偷雞同老婆同個女,個女當年幾歲,不用買票,直通車北上,自由行去𦘦慶及從化,拍擋呀邱兩公婆臨時加入,香港尖咀海防道直通車上.

住星湖內,扒艇仔,落七星岩洞,遊鼎湖,包車去從化浸温泉,記得途經廣州時食中午,餐廳無客烏燈黑火,我們一來才著燈營業,可想而知當時幾咁落後?

公司玩完

地盤起貨,公司宣佈摺埋唔做,員工遣散,人就係咁,雜工頭(牛頭)看管整楝樓門匙,竟然話?橫掂炒魷,門匙掉晒落海喎?至於做出無?我就唔知囉?咁腐敗公司咁不負責工人?想唔摺都難?

1982年11月17日,公司關閉遣散,我又告失業LU.

2 則留言:

  1. 你連幾多號都記得, 真係好強

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁耐邊記得吖?有啲有寫低,有啲相有寫,就係襯還記得寫低囉.

      刪除