昨晚成12點鐘瞓,0242醒所.0435醒,0745醒,就瞓不返,鼻水頂住,呻吓瞓吓醒吓,睡來極差?賴床9點鐘起床.
如常搞早餐,0949早餐,10點鐘衰豬蒲頭,梳洗廁所乜都唔做?非常曳,1030鄰居有聲,原來肥走咗出屋,衰豬又有排摸.
衰豬玩咗輪,我都攤YT瞌吓,12點鐘母女出街,1317輪到老婆約個女街街.
一瞌一睇兩點鐘起來,肚餓就翻熱隻鹹肉粽食.
吃後電腦上網寫寫blog,1430老婆同個女返,個女就教我googleAI生成,於是乎就做咗兩位偉成孖寶.
(我的第一張AI生成)
6點鐘三口返,7點多鐘齊齊過圍方,呀偉到咗,就1945食喱間,叫(美中鴨子)主打食片皮鴨,一吃一坐又2200走人.
回家2229,我都嗱淋沖涼,涼後三口返到,頭髮濕廳電視下差多12點鐘才瞓.
沒有留言:
張貼留言