我的網誌清單

2014年9月6日 星期六

建BLOG一週年.

差點忘記今日日子.

原來今日是建blog一週年.

記得初來步到,困難重重,

搞極唔掂,

還差點棄blog一走了之.

 好在一班好網友幫忙支持,

才能有今日.

讀書少文筆差,生活平凡,

無乜好寫.

未來日子我不知道?

或者可以連續下去?

金寶湯.

10 則留言:

  1. 時光飛逝,轉眼又一年,無辦法,人長大了,時間流走得特別快。
    想起去年,yahoo不能再用,你及威龍也是我網友,已記不清你介紹威龍,還是威龍介紹你,就這樣認識了二位朋友,你們都是有心人,將資訊上載,與大家分享。
    最初轉Blog大家都遇到難題,你揳而不捨的精神,克服了困難,一歲生日啦,我仍支持你,要腦筋常思維,才不會退化,你個Blog生日,你呢?係咪11月28生曰,我都記吾清啦,因為我都半百啦,記錯請見諒,我是大頭蝦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔寫唔寫又一年,初開Blog真係好唔掂,到現在還有好多功能唔識,實在多嘢,不過都比前叻咗好多,你好記性,無錯11月28日,
      唔係嘛,你邊有咁大呀,你好後生啫,看你樣好有善心,好有福氣.

      刪除
  2. 和Galy一樣,我也是你的支持者,最欣賞你如實地記錄生活片段,照片很自然很日常生活,但十分真,最喜歡金寶的美食照片,不管是茶餐廳的雲吞面,或者是你的燃手菜三文魚/煲仔飯,都令人有驚喜,亦欣賞金寶留心生活細節位,例如;商場見到的殘障人士,也勾起了一個話題,希望金寶繼續分享你不平凡的生活,加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!多謝先,你咁講,我真係無嘢講,為有繼續獻醜.

      刪除
  3. 金寶兄:我雖然很懶寫網,但回應一下,我還是樂意分享,我會繼續支持,感謝閣下,無私的發表,謝謝!

    回覆刪除
  4. 唔經唔覺又一年, 金寶叔繼續寫日記, 平凡是福呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,又一年,日日如是,平凡之極,寫來寫去淡之無味.

      刪除
  5. 不是呀, 每天睇你日記, 唔覺得淡而無味, 仲覺得要學習享受簡單生活呀

    回覆刪除