我的網誌清單

2016年11月14日 星期一

睡來麻麻晨早醒,整日在家,下午茶食米雞,樓下買餸,晚飯三人食.

昨晚12點鐘上床,入睡有困難,到瞓著有點不太稔,瞓到5點多鐘醒,老婆在返工,去個所就瞓不返LU,為有耳筒聽歌瞓,迷湖到8點鐘,千禧年代,又係港獨事件,今趟就梁愛絲,講釋法及基本法,一路聽住起床,諗住洗面啦,老婆又貼下字條,叫晾衫,又會咁多衫晾?一大箕衫晾餐懵,新抱蒲頭擒擒青返工,晾妥洗面搞早餐,超簡單奶麥三舊衛星包搞掂,以經9點17分,量血壓129/73-52,食過今早藥便上網寫我今早事,寫後便辦大事.
大事不妙又10點半鐘,上輪網又11點多,萬無目的看電視,直至1點多老婆返,老婆例網上遊戲,我話雪柜有餸無須買,又雪柜有4個隻迷你糯米雞,不如番熱食算,唔去下午茶囉?每人食過兩隻迷你雞後,似乎唔多夠喉,不過都算.吃後老婆繼續遊戲,我就恰眼睏,到4點鐘叫老婆落街行吓,竟然懶得唔願行?算啦,你唔落我落街行吓.
落到街諗吓踩轉單車過大圍?但餸無須買?行到單車場望吓自己單車,便行入商場諗住坐吓,但老人家坐滿晒,又唔想入大乜樂坐,還是走回出來,平時坐開地方坐,玩吓手機坐咗好一會,然後街市買半個旺菜5.9蚊,見香芋南瓜新到,又平4.8蚊斤,挑個8.4蚊返歸.

 回家只不過5點24分,無所事事,於是早點處理今晚餐餸,處理好,老婆玩完遊戲,咁就輪到我來上網寫陣blog,誰知還未動手,老馬就來電,話Jeffrey請食飯喎?16號星期三晚?諗吓以經10幾年,啲友絕少見面,須然火炭咁近,但夜晚又什少出街,唉!都係唔去,拒絕後繼續寫我今日Blog.
7點多個女返,唔食飯喎,買有佢晚餐,唔食便煮少個,成8點鐘煮飯,料有昨日蘿白魚胶,旺菜食半,蝦米,粉絲同鹹雞.

半小時雞熟,

老婆斬雞,

蝦米粉絲煮旺菜,
 
蘿蔔煮魚松,

9點鐘新抱返,開飯3個人食.

















6 則留言:

  1. 香芋南瓜....究竟係芋頭味定南瓜味呢?? 好好奇喎! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好香芋頭味,比一般南瓜貴好多,大圍賣成7蚊斤架,又唔知解我樓下賣4.8斤平.
      買時聞吓,微芋頭香就正啦.

      刪除
  2. 蒸雞半小時至熟是全程大火嗎?我怕唔熟,所以一係浸雞,一係斬半蒸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!都算幾大,家庭煤氣爐火,最大火較番細啲啦.

      刪除
  3. 個菜上面有價錢,容易睇。
    咸雞腌完,蒸時要不要再洗洗,冲走D鹽,我有次學你蒸咸雞,蒸前再洗洗佢,定係我落了太少鹽,失敗左,無乜咸味,還有要腌多少時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!無聊寫上去啫.
      蒸時用不用沖水,事乎你重不重手鹽啫,多粗鹽內外擦勻醃一晚,咁蒸時一定要沖水,唔係就鹹得滯,鹽既嘢要多次才有經驗.
      你可能鹽少囉.醃一日一夜囉.

      刪除