我的網誌清單

2017年6月25日 星期日

半夜醒來未瞓過,老婆放假樓下早餐,踱公園食吉野,穿梭商場買點嘢,晚飯4人食.

昨晚如常12點鐘瞓,瞓至半夜3點鐘醒,瞓不返歌仔塞耳瞓,捱咗粒多鐘,依然瞓不著,他媽的,索性唔瞓手機上網,一上網7點鐘,恰咗一陣8點鐘,無辦法為有起來.
洗面見老婆放假,都係刮刮啲鬍鬚,刮妥洗妥,老婆以醒手機賴床,嚴重警告好起床,唔起我就話之你,老婆才CC哋起來梳洗.
0905量血壓122/71-47,帶埋藥,同老婆落大家樂食早餐,老婆28.5蚊餐,我就24蚊餐,

冷氣勁,吃過食埋今早藥坐陣都走.
老婆話天氣太熱,煲苦瓜湯喎?好,就街市買苦瓜兩條8蚊,買包四季豆6蚊,排骨27蚊咸酸菜6蚊返歸.合共47蚊.
回家1022,老婆處理煲落個苦瓜湯,

我就辦我事,上輪網12點鬆啲鐘同老婆外出走走.
第一站還是乙明對開公園坐吓,
坐輪手機輪繼續行,來到來沙角對開瀝源橋頭個亭,例牌坐坐,這裡實在太涼,

坐咗好耐才過橋,太陽超猛,過橋後有表演,原來小兒科表演.

咁曬咁熱望吓我都走.

離開走進商場,嘩!城市廣場一帶,全是印印世界.



穿過離開直踩去瀝源,諗住又食大快活,用我張老會員Visa,誰知攞餐條龍排到出門口.
坐陣都係咪搞?不如隔鄰食吉野.
過到吉野又係一樣排大隊,見有張單對單靚枱,等吓都抵.

兩個餐老婆24.5蚊我21蚊.

吃過坐夠繼續向前,向禾輋進發.
來到禾輋商場,揾麥記歇下先,一樣多人,原來有人生日會,咁就買少見少,還好都有兩個位,同老婆8蚊每人杯軟雪糕,坐輪手機輪.

繼續行商場,20蚊買咗個冇電蚊拍,去濕料兩包20蚊,兩包特價西蘭花10蚊.合共60蚊.

買完行完商場以經5點鐘,係時候要走,同老婆沿沙田公園城河邊,行吓坐吓踱回家.
行得我CC,回到家剛好6點鐘,個仔同新抱以在,老婆處理買來菜料,我就攤唞吓.
夜成8點鐘我來煮飯,料有西蘭花,梅頭肉,開罐茄豆,西蘭頭同條甘筍.

西蘭花伴茄豆,甘筍蘭頭炒梅頭,老婆煲的涼瓜黃豆酸菜煲豬骨.

2035開飯4個人食.
飯後果,繼續西瓜



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈!煮到都唔願煮,又夜又趕,啲人又唔生銹.

      刪除
  2. 金寶叔,我未睇上次留言你就收埋左個post 喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我以為你睇咗嗎,唉!睇唔睇無所謂啦.

      刪除
  3. 西籣花伴豆樣好看。
    你個西瓜咁红,我買了隻西瓜不甜呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!懶人餸嘛,你睇吓上面個留言,唉!無心機呀.
      梗係啦,睇住佢開邊才買,挑到靚一靚,成個買要估,所以好少買西瓜,成個又貴又要碰運氣.

      刪除
  4. 天氣熱,都係去公園及快餐店坐吓。
    你個西瓜靚,我買了的西瓜不夠甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期日邊度唔想去,但唔去又悶響屋企,為有公園,但公園都比女傭佔晒,哈!連橋底啲露宿者,都被佢哋佔據埋,哈真係架,無騙仔.
      好在乙明對開嗰度,又靜又涼,例牌去嗰度坐,好舒服.

      刪除