我的網誌清單

2018年5月8日 星期二

江西龍虎山+三百山温泉酒店四天(4)回程 三百山~堔圳灣口岸

江西龍虎山+三百山温泉酒店四天(4)回程.

2018年4月23日 三百山~堔圳灣

昨晚早早就瞓,半夜個鼻又發作,鼻水湧現呻不停,無得瞓下,晨早6點多啲以經起來,望吓窗外,望吓園仔個池,儲水又幾穏,一點都無漏走?水還微暖,犀利.

梳洗好0710離開房間去早餐,酒店門口有棵靚樹,好似叫乜蘭花樹?花好大朵,又點會唔影吖?
拍咗幾張就前去早餐,見無車就踱步過去,行5分鐘便來到會議中心食早餐.

早餐自助形式,都幾多嘢揀吓.
吃過同團友聊天,正正就係小火車,不肯坐埋些位女仕,話題大談中國人啲衰嘢,又話澳洲所見,有個中國女遊客,見到棵樹啲花好靚,摘晒下來插滿頭拍照,拍後棄晒落地喎?又話北海道所見?邊度所見點衰?成日見有報導,我係認同,我就講我遭遇,沙田所見,碰口碰面好人講普通話,福田反而廣東話多?就上次旅行星温泉咋,去時都係內地人讓坐,回來紅磡站又係內地後生仔人讓坐.
吹輪水,8點鬆啲鐘,同老婆踱去熱泉河湯谷浸温泉,0826來到門口,

以前來過都知頭知路,門口昅吓張圖,咦,有泳池啵?一定要游吓水至得.
醒起問聲老婆?你有無帶房咭架?哈?誰知係無的?為有入去問吓,睇吓得唔得啦.
入到去柜枱一問,温泉開0900啵?憑咭進場喎?我話一個無帶可以嗎?佢話下次唔得喎?都諗住等到夠鐘進場,誰知老婆嗌要廁所,又要返回酒店房喎?好咁就踱回酒店,唉!話近唔近?

返回酒店老婆去所,我就外便魚池望吓魚.
0856老婆搞掂出來,剛好有車,咁就不用行LU.
一陣子返回温泉谷,柜枱出示兩張房咭,講笑,聲明我係兩張架?位小姐笑.

進場後還早無乜客,一於拍照先,一路拍一路找泳池,他媽的?去到泳池唔開放?有無搞錯?

拍咗輪照,見泳池無開無偈,就開始浸温泉,有啲池實在太熱,根本浸不下,其實浸温泉出來浸好過,可以浸吓行吓,多款池任你揀,好過房間個池仔,得一個浸來浸去,枯燥無味,浸唔得耐?
行吓浸吓來到魚療池,嘩!魚好大條,老婆唔敢落腳,驚驚喎?為有我來,起初真係魚釘感覺,釘慣又幾舒服.
由於11點鐘要離開出發,1012都走LU.
離開踱過中間個花園便到酒店.
1059執整行理離開,放好行理上車,便踱去就近間農家土菜食午飯.


準時11點鐘開餐,咁早食飯我就吃不下,飯都無食,老婆6蚊人仔整蘋果醋飲吓.


吃過坐夠1200準時出發.
1249來到贛粵收費站.


1312以經來到廣東省河源市,和平服務區,團友鬆鬆,老婆亦5蚊買條粟米咬吓,又幾靚好食.

1505來到泰美服務區,亦是最尾一個休息站,導遊才開始派發,代替無歡迎儀式的土產餅一盒,派過後便一連串匯景廣告,意見書同收小費.


1725終於來到深圳灣口岸,就係咁結束龍虎山+三百山温泉酒店之旅.


順利回家1925,按摩器,土產餅同買來25蚊小河魚干.


4 則留言:

  1. 你好有正義感, 會講出你對國內人O既一D比較正面O既感受O
    其實每個民族都有好人同壞人, 就比如我對座o既夫婦, 我確信佢地係地道o既香港人, 咪一樣咁自私自利,年多前話過佢地知, 佢地個抽油煙機條喉太短, 應該係長少少向上下左右, d油煙先唔會直接經我個抽氣扇吹入間屋, 到而家, 咪又理都唔理, 我又無佢地辦法, 惟有每次見面都當陌路人算啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!正義感?只不過講實話啫,樹大有枯枝係肯定有,現今香港風氣,啲人係唔話得佢架?爭拗多有樣學樣,人與人,識得就係自己人,唔識得以經係敵人,所以對唔熟既人要緊慎,避免一面屁.所以有乜都好,不會直接講,我就同房置講,等第三者來處理.

      刪除
  2. 我落管理處問過, 佢話唔同冷氣機滴水係犯法, 頂多出信勸吓, 我就話唔需要啦! 因為本來我同果主婦碰上, 都有幾句招呼, 當我發現有問題同佢講左之後, 過左幾個月, 一D改進都無, 咁之後每次見倒佢, 我咪當佢係陌生人囉! 或者佢貴人善忘, 完全唔記得卦! 可能反而覺得我係怪人添! 不過算啦! 只不過我怕每次D油煙吹入屋, 我又鬧聲賤女人, 會令我積口業啫! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!人與人真係好難,際遇睇你自己命水,遇著啲咁左鄰右里真係無符,唔通真係告佢咩?我講無錯,講過一次唔改,就不用再講,賺面阻阻.你為有買把強力啲抽氣扇吹走佢,大佬廚房氣,長年咁吹過來,你愛?
      我樓上嘛又係,唱K嘈音,廁所漏水,窗口晾衫,晾到落來遮埋我個隻窗,投訴過來N次,食蕉上去話過,食蕉都碰壁,叫我找主任喎?不過近兩年,個女人走咗,就少咗好多,久久來次我都算.

      刪除