我的網誌清單

2018年6月29日 星期五

睡來尚可,鼻水依然,整朝上網,廣源探轉老馬,晚飯4人食.

昨晚個女上來食飯,又要我倆老身體,要咁要咁?又比佢舞一輪才走,我就話之佢,上輪網11點半鐘才瞓,個鼻勉強下,瞓到0333醒,鼻水又到,呻輪祙輪,還好又瞓得返,就咁瞓到7點鐘醒,鼻水依然?同樣呻呻祙祙的收音機賴床,賴至8點鐘,終於頂唔順起來.
個仔同新抱正在出街,梳洗搞早餐上網食,鼻水依然無晒偈,餐後0936量血壓132/79-56,食過今早藥辦埋件大事才10點鐘,繼續上網.
12點鐘關機休息,星期五泳池清潔日無水游,做乜好呢?不如找找老馬飲下午茶,至電過佢?原來剛啱瞓醒?得閒喎,咁就慢條斯理小巴上去.
上到廣源邨1250鐘,麥記外便稍等,老馬到,無見都半年有多,發福了少許,我講笑,發夠喇,多發非好事,聊陣下午茶尚早,老馬話不如帶你參觀吓個新街市.

新街市確係不同,新裝修足冷氣,夠清潔寛闊通,認真購得舒服,但價錢就貴過兩大超市多.

街市剛行完老馬電話響,原來佢細細佬揾佢,來下午茶來喎,見佢有及此?不如我走先,讓佢同個細細佬傾吓偈.
老馬又話唔好啦,細佬你都認識,咁又係?佢三兄弟除咗個細的非建築行,見面只不過幾次,是但啦.
咁就1點多鐘先行酒樓揾定枱,

同老馬傾吓講吓,兩點多鐘佢細佬才到,睇佢倆神情動靜,真係好兄弟,我就多口問佢你同二佬感情如何?佢話二佬唔多說話,唉!我兄弟就無你哋咁融合,好嘢.
三人傾來都係旅行嘢,又話去得嗰度?又唔去埋嗰度?又話嗰度好遠架?佢又話唔係?唉!我話拗乜吖,今時今日問高先生啦,我就拿部手機出來,谷歌地圖一目了然,再講原來佢細佬還是用緊音頻電話.咁真係無得講?老馬好客氣叫咗好多嘢,開飯一樣,又要夾硬食埋佢.

吃過傾夠1545才走,老馬找數,見佢500元找回100元多啲,下午茶又何必呢.離開酒樓,我都走LU,唔阻佢兩兄弟長聊.
回家4點多鐘,老婆已在電腦前過癮,我個鼻呻得多關係,都累都到C,坐著看著電視,好快便瞌著.瞌醒來以經6點多鐘,看輪電視新聞,我又來電腦寫寫blog,
2024老婆煮好飯,人齊4個人食,我都飽過乜.




沒有留言:

張貼留言