昨晚11點鐘瞓,3點鐘醒去所,鼻水鼻塞又到瞓不返,起來飲杯熱水,熱毛巾敷吓個鼻,之後墊起個人,挨起個身瞓過,捱輪都係瞓唔著?為有手機寫埋篇Blog,0430又嘗試瞓過?捱大輪瞓返?到0705醒.
賴床9點起床,如常搞早餐,0945老婆蒲頭,0950新抱返工,0956我都早餐.
餐後辦埋件事睇電視,夢華錄大結局,看完攤床yt瞌吓.
1330車場攞單車,大陽超猛,望吓馬路同個超級大工程?都唔知點穿過去?超熱天氣?真係好想打退堂鼓,萬事俱備,C就C啦.
於是先試吓最近沙田頭方向踩去,一踩入去,路窄高高低低,迂迴曲折的上到去,佢娘親吖?掘頭路?靈基梯口過啲就無?為有掉頭返回.
折返後踩過對面溱八,過到溱八見有兩單車客同方向,於是乎跟踩,一跟下穿過神學院對面,我就熟路,順利無比1353到泳池.
成半年無來,1356進場,入到更衣室,嘩!新裝修,儲物柜沖涼格煥然一新,非常靚.
更衣室搞掂一切,池面稍熱身,1420下水,膝痛太耐無游,挨住池邊,小心翼翼的游,50m唞輪又50m的游,超猛太陽下,湊夠300m後,1500起水走人,好衰唔衰,水梯太企把上須力?可惜手無力,手就枕落水梯頂,一銀手又瘀晒,返回更衣室,搞掂沖涼一切,1530離開.
出到去攞單車,開鎝後一推,他媽的前呔爆咗,點搞?諗咗輪,唉!年紀老邁,再踩意外就大鑊?單車遠在泳池?要修亦困難?諗落都係告別單車,攞回把鎝同鉄鍊,巴士站搭車走人.
單車2021年7月4日回來,差10日足足5年.



沒有留言:
張貼留言