我的網誌清單

2014年5月11日 星期日

天昏天喑母親節

今日整日烏天地喑,時不時落場大大雨,環境氣氛特別平靜,街上無乜行人,今日除咗大乜樂食個下午茶餐外,整日匿響企,不是上網便是看電視,電視看兩嘢就恰眼瞓,恰夠又是看電視.大雨起來望望街,無無聊聊又一整天.
烏天地喑
 最大雨起來看不見對面屋邨.
 6點鐘個仔放工到,買有老婆柯打的凍肉,有火腿,火雞腎,全雞翼,同一件牛扒,幾多銀我就唔知囉?相信員工價貴唔去邊?
今日子女話事,老婆係主角,我這個閒人只懂等住食.
個女同個仔冒雨買外賣.
 
唯一老婆做的是沙律.

 
飯後夜點,母親節食蛋糕,

母親節快樂

8 則留言:

  1. 雖然天色告暗,但我想你老婆個心笑到甜晒。
    仔女安排的食物,食乜都開心啦,而且還有包尾的母親節蛋糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心日日都母親節,搭聶時有位C奶話,幾個仔女一人一間酒樓去排枱,誰有位先便電聯一起過來飲茶喎,有啲重話個老嘢晨早去等位,唉!我就嘥氣,0願在家捱麵包.
      哈!落咁大雨走去買,又要番工呢,確係麻煩,這個母親節不好過.

      刪除
  2. feel到好溫馨~yman

    回覆刪除
  3. 遲來的母親節快樂! 蛋糕好靚呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!要好,日日母親節,
      節日係強迫人們要去做.

      刪除