我的網誌清單

2014年5月24日 星期六

旺角街買料,晚樣樣啲碟頭飯.

今早見有啲陽光,又重施固技舉張棉胎出窗外曬,但反兩反時摸到一點濕,看來不是口水便冷氣机水,看來下次曬都係咪搞.
收回棉胎後整錶帶,兩隻錶每隻收短兩格,啱啱好,其實淘寶嘢,平平哋玩吓無妨,大隻的我的錶人仔43蚊,老婆隻白色32人仔,每隻有粒後備電磁,個拆錶帶器都係一兩蚊人仔.
 
還有喱件嘢,係人仔42蚊.

 搞掂兩隻手錶後,老婆話要買料包糉,由於出到旺角街市無嘢啱食,於是就樓下大乜樂,食個下午茶餐才出旺角,星期六人都幾多吓,好幸運找到個C角兩人對號位,位置都唔過引,有蚊咬似的.
隔鄰4人枱,有對年青女孩子,面對面坐,隔離兩個是吉位,她倆不約而同,猛向執枱職員招手,我以為有什麼事?原來叫個職員來祙枱,職員板起塊面,原來兩個女仔叫職員祙隔鄰兩個吉位,抬面一粒包糖紙仔,個職員一手執走,祙都不用祙,嘩!我看見有無搞錯?一粒紙仔竟然兩位姐仔,係咁揮手叫人來清走,吉位又不是她倆要埋,真係時下服務標準?我唔識講?
茶後同老婆出旺角,行輪海鮮街,都無乜好買,跟住過去最多最平生果賣的廣東道,行輪生果街,
 
買完生果,就內便間雜貨鋪,行勻咁多間至平就喱間,鹹蛋人家10蚊5隻,佢6隻.

 連生果拾幾廿斤嘢,兩公婆一人一袋走人.
 
回家都5點幾鐘,買來的料有鹹蛋24隻40蚊,綠豆2斤28蚊,糯米4斤30蚊,青B蕉3蚊,芒果7隻10蚊,皇帝蕉一梳5蚊.
 
今晚餐料有洋葱,昨日三文魚腩,椰菜,冬菇,蝦米,蕃薯,每樣一啲.
 
三文魚起骨,所有材料切碎,三文魚有油,順序由生至熟,落鑊兜兩兜,
 
煮兩粒米,順帶蕃薯切片放飯面熟,飯熟飯倒落鑊同餸料撈兩撈搞掂.
 
 兩個人食.
 飯後果皇帝蕉同芒果.
 
芒果.

6 則留言:

  1. 你老婆果隻錶好抵, 仲幾靚添, 之前我想買一隻, 唔知乜牌子都要二千幾, 真係唔捨得買! 就咁蝦米冬菇有味飯已經好好食, 你仲加埋三文魚, 呢個碟頭飯太過正斗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!幾拾蚊嘛玩吓囉,二千蚊當然有牌子靚嘢啦,買隻靚錶係唔同嘅.
      三文魚腩係前晚買好平,經以煎好,拆肉用來撈飯食埋佢啫,不過好油,要掉咁啲魚肥膏,幾好食吖

      刪除
  2. 買咁多料包糭,我真是一点都不識怎搞,但如果有時間,都可嘗試包吓,中環一隻無料糭,都要買14元。
    你個飯買相好靚,是做好才裝在碗上,再倒扣在碟上,一人一份,好似茶餐廳出品。
    連芒果都切得咁靚,比我成果連皮食了算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!糉太貴,一於包來玩吓,係老婆好久前包過,我就未包過.
      飯炒好用碗級住有度好處,無咁快凍,食打開又靚仔,唔好食都睇得吓嘛.
      哈!芒果老婆切,無牙嘛.

      刪除
  3. 買咁多包糉材料,梗係拎到手軟啦,有無推車仔呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!真係喱世人買餸未用到車仔,兩個人拎都唔係好重啫.

      刪除