我的網誌清單

2015年3月3日 星期二

下午茶潮家,麥道舞買,兩個人食.

兩點鐘依然出動,自從禾輋間潮麵裝修,無咗雲吞麵食,幾天來都無去過.
今日搭程車過市中心,落咗車向瀝源方向行,一路行一路諗,今日食乜嘢好呢?
行到瀝源間潮家,不如就喱間,唉!水牌寫到滿天星一樣,霎時間都唔知食乜好,有時無得揀好過有得揀,認真費神.
諗咗輪好耐,才篤個鹹魚肉餅盅頭飯餐,飲奶茶24蚊.都唔理老婆食乜,第一時揾位坐.
老婆買嘢回來坐低.
話咁快我盅飯以經到,一睇鹹魚肉餅變咗鳯爪排骨飯,唉!肚餓都無謂挑剔,照殺.
差不多食晒盅飯,奶茶才到,蒸飯當然快,茶還要沖.
吃後老婆個餐才到,係雞粥配炒麵30蚊,30蚊係大份啲,老婆食極唔完,我為有幫口,唉!兩公婆食到飽飽.
吃後嘗試吓有無wifi,哈!免費wifi真係無處不在,今劑竟然csl,重係30分鐘,比其他7仔,老麥多10分鐘,咪睇少10分鐘,唔煲劇睇吓股覆吓whatsapp都足夠有突.
 離開潮家行吓雞寶,行埋759再行埋沙田街市,無斬獲麥道舞買,離開街市無耐,見條伯父拿住袋魚,揈吓揈吓,我睇住老婆咪被佢揈襯,一路揈一路媽义,有無搞錯,菜芯14蚊斤,哈!佢梗係什少行沙田街市,我話全沙田買菜最貴係佢.
之後同老婆踱公園,行吓坐吓,返歸都6點鐘.
夜點我來煮飯,又係清雪柜有三文魚腩約4蚊,四季豆約2蚊,雞肉約3蚊,雞蛋兩隻2蚊,一些肉碎.
 雞肉炒四季豆.
 香煎三文魚腩.
 
肉碎蒸水蛋.
  
兩個人食,今餐大約12蚊.
 飯後柑

6 則留言:

  1. 你家附近很多地方行,食肆也多,酒樓快餐乜都有,一星期七天,也可天天新款,日曰不同。
    睇你煑餸真的像時光倒流,12大元攪到三樣餸出來,吾睇你就學不到野,你D材料我在雞寳一樣買到,這三個餸我也識煑,星期日要照版開飯,晚上放工回來煑,對我來說,我家二丁人,太多餸啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦,新城市廣場,沙田廣場,沙田中心,好運中心都無得行,自由行世界,要去到中心外圍至有得行有得食喇,我搭車去禾輋都大半年LU.
      12蚊都係下價雪藏嘢,學我無啖好食,兼無健康啦,餸多都係見雪柜積存耐無益,監粗煮埋佢啫.

      刪除
  2. 其實香港比起其他城市都先進,很容易有wifi 而且接受唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,香港出生香港老,見証幾個幾拾年,香港算無得彈啦.係住就難囉,戥啲唔高唔低啲年青人慘囉.
      回港開心啦.

      刪除
  3. CYY 一 佳宝10元一份急凍三文魚頭,可以用來滚湯嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 10蚊個好細個呢,三文魚好腥,我就未試過滾湯,不過都有人滾湯嘅,我就多數煎香來炆,又或者半煎炸就咁食咋.

      刪除