我的網誌清單

2015年2月19日 星期四

大佬處拜年.

 2月19日,年初一

年年如是,年初一例行大隊上大佬處拜年,今年就遲咗,搞到成3點幾至上到去.
 
大嫂在處理今晚餐餸,有大蝦,說百多元一近喎.
年年例牌菜,看直播本地足球,南華對紐約宇宙,成年無見話題多多,談吓往事講吓近況,大佬退休後,身體好過我,無聊又話走咗去種田喎,收成多到食唔晒喎.
呀嫂煮餸有一手,年年都大飽口福,今年更特別兩大煲兩大碟.
有發財豬手冬菇蠔是海參煲.
 咖哩豬皮.魷魚,魚蛋,自家種蘿蔔.
 
白切雞.
 干燒大蝦,無位擺,食完再上一碟
 
還有老火湯,10個人食,
 
高興吓齊齊飲杯.
 
吃後聊至9點鐘,係時候又走,臨走又食又拎一大袋.
 回家10點鐘,原一袋內有筒萵菜,蘿蔔兩支,生菜一個,葱一大扎.

10 則留言:

  1. CYY 一 兩兄弟一年見一次?多些聯絡嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!一家不知一家事,好難講,可能我家簇係咁卦?都見怪不怪,都見有好多家庭同我一樣散沙一盆.都嚐試過,都係無辦法.
      今年不只一次,我取新抱才見過,學我家姐常講,若要人似我除非兩個我.

      刪除
    2. 叔叔飲的梅酒是什麼牌子?在哪裡買的?
      裡面有冇鮮梅?我想買來飲。CYY

      刪除
    3. 可以教我嗎?一CYY

      刪除
    4. 哈!我都係跟網上,求求其咋,或者你參考吓這個網址.

      http://www.youtube.com/watch?v=AQ0VAEt7gVM

      刪除
  2. 🎉🎊恭喜發財!!
    祝你身體健康,萬事勝意,心想事成,財源滾滾來!!

    回覆刪除
  3. 你都可以玩種菜呀, 我老DAD都係玩左五六年, 很享受啊。

    回覆刪除