我的網誌清單

2017年11月25日 星期六

韶關 帽子峰 麗宮國際温泉酒店三天(1)

2017年11月21日   韶關 帽子峰 麗宮國際温泉酒店三天

團費599+保險63+小費180 兩位X2=1684元

昨晚穩陣起見,臨瞓啪多粒消炎藥,11點鐘瞓落床,閉目下好耐才瞓著,不覺晨早0540閙鐘閙醒,睡來意外理想,梳洗吃過早餐0630出門,大圍站要等兩班羅湖車.0652才有落馬州車到,要有位坐都有幾渺茫,以經走到頭卡,結果都係坐滿,本來都有的,但邊夠人快吖,為有門口企,企咗陣,有人拍拍我,讓坐過我.當然一句唔該坐下,坐下望望位人兄,打扮似足大陸人,手持東芫紙手抽,身材健碩年紀都唔細,真難得,而在坐年青人個個都埋頭手機,都理解搭得咁早班車,大多數都落馬洲,又有誰讓吖?
0725到落馬洲站,站內去個所,0740過關,順利過到福田0756,便11號閘103旗報到,報到後稍等,8點鐘見還未叫集合,於是埋去導遊了解吓,原來有兩個未到,還問我上水過到來要多少時間,我話大約20至25分鐘啦,佢話個客以為8點半鐘喎?
8017終於出發,還是行到水圍上車,見出發問聲導遊,人齊了咩?他說有團上友催出發喎?嗰兩個客到時有同事帶佢趕來喎?
12分鐘來到水圍,等咗好耐,整條街旅巴都走清光,而我們部車遲到0844才到,連遲到兩個上水客都趕到,終於人齊出發.
0920來到深圳灣第二站接團友,等咗成粒多鐘,係人都要去吓所,女廁更大排長龍,

老婆為有走第二個所,誰知一樣的大排長龍,足知要我在外便等咗好耐,老婆才現身.

返回車場上車,成0937才出發,整團39人,導遊例介紹一番.
導遊姓文,講輪老套笑話,我就唔識笑?口又窒,不停要重覆,講者辛苦,聽者更辛苦,唉!甩甩咳咳的,文仔你有邊怱似做導遊?跟匯景咁耐,相信最差都係佢你.
話咁快1054來麻涌,落車放放水.
兩個多小時車程,1332來食到這裡英德市381县道,食我們第一餐午飯.
菜色一般.
飯後腳痛還有,都係又啪粒消炎藥,買少見少,得番3粒咁多,啪過藥例行wifi,搞咗好耐,wifi 就有,但whatsapp 就唔得?可能這裡唔掂卦?為有放棄,還有時間周圍岳吓,飯店好像個山寨,高高在上,易守難攻之勢,拍輪照,他媽的,手機套轉咗按,鏡頭被膠套遮咗,怪不得所拍的相有點矇?弄返好又拍過.


土產部堆滿團友,旅程剛始,團友以經急不及待.

拍輪照又出發.
大概粒多鐘,張近到酒店,導遊要收回鄉証,起初都給了他,後來諗吓,佢似乎失魂多啲?穩陣起見,等佢收完回頭,同佢攞番兩張証件,影番張留底,以防萬一.
1430來到概團入住地方,麗宮國際温泉酒店,

聽導遊講,剩係匯景今日有四團,其他驟眼見都好幾間旅遊公司,還有國內大陸客,還好大堂夠大,
老婆去取房咭,我就坐埋一邊wifi上網,剛才午飯試過?明明有wifi ,但無法whatsapp,以為大酒店,一定掂?誰知同樣都係有wifi不能whatsapp,於是問句職員,職員指住個whatsapp logo灑手令頭,話微信可以喎?這時才醒起聽聞過大陸封殺令,唉!都唔駛諗.
接過房咭375房,同老婆上房,環境唔錯,整間酒店,依條河設計,兩邊河流,房間寛敝,對正一望無際無敵景.
放下行理,急不待要做嘢,諗過踱過,都係不換浴袍前去温泉區,因為温泉區有兩個選擇,一個係零下十五度的冰國歡樂世界,浸完去嘛變冰條?決定都係原底衣著去.
去到問明一切,原來可以不入温泉區,從外圍灣過去.
去到免費借穿件羽絨一件,進入個大雪柜,進內所見,叫大不算大,在零下十五度下,又要等候人家拍完,又要就燈光,嘩!逗留多陣,手指都硬晒,哈!還有瀡瀡滑梯,都咪搞,逗留咗18分鐘,頂不住都走.
出來便是GYM房,簡簡單幾件器械,大多數都壞,
見還有點時間,一於入温泉區,睇察吓環境都好.

離開温泉區直接去中餐廳,同温泉區一樣要行條橋過樣去,可見去地方幾大.

場面墟撼,實在太多團,菜料一般,跟匯景已來算最差.餸菜碟頭就多,但無厘睇頭呢.

草草吃過1919都走,返回房間歇歇,8點鐘又來浸温泉,今回老婆才正下水,由於夜咗外便啲池都唔敢去,就在室內影吓相浸吓算,離水實在方太凍,為免冷襯,浸到2115都走,縮吓縮走回更衣室.

返回房間10點鐘,每次温泉都有小食券,但一張都無用過?券用到9點鐘,入到來都差不多夠鐘.

這晚早早沖妥涼,11點鐘都瞓.

下篇再續.

4 則留言:

  1. 丽宮温泉係幾靚,有室外也有窒內,室內溫泉也大,又有十二生肖池,都好正。
    房間對住靚景,住二晚,可以浸餐飽。
    小食卷是取汽水生果及蛋糕之類。
    記得你以前也去過睇銀杏,還和威龍拍的相比較,揾笨話要自費坐車人,地方是南雄,和這個帽子峰是不同嗎?回程幾点到深圳灣,我知你是福田下車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好靚,不過食就差啲,温泉都靚同大,不過厭啲水唔夠熱,好多水療按摩器械壞既多,係呀,上次比都唔去,景點老遠住唔比入,要比錢坐佢車,成機撈一畢,行得我C,誰知威龍去啲景重差過我,今次去帽子全程有佢車任搭,舒服得多,景都唔錯,如果不是有靚景,599剩酒店貴咗啲囉,
      回程6點15分到深圳灣,威龍好似27號去,到時回來又有相比較,哈!看誰去得合時.
      我去時晨早落雨,所以無晒片地黃金,若果無落雨應該更靚,今次都滿意.

      刪除
  2. 間酒店好大,房間都大。食物都唔錯啦。這個地方我唔認識。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好大間,剛啱睇過威龍blog,原來佢早我兩日去,酒店成個山咁大,山上有温泉池,佢升級住別墅級,要坐環保車去主樓開飯,房間內有私人温泉池,佢行過地方,過多我10倍以上,犀利,看完佢Blog,原來黃金大道咁長咁遠.
      食就差啲,去咁耐至差一次,太遠車程太耐.

      刪除