我的網誌清單

2017年11月27日 星期一

失眠,依然聲啞,還有點咳.腳痛消炎藥,整日寫blog,食大家樂,晚飯4人食.

昨晚煮飯都知對唔掂,企得耐終於出事,把聲唔掂,夾硬叫開飯,唉!一個跌入電腦,一個累到攤著,遲遲都無人應?就係喱個時候隻左膝,突然虛窒一吓,當堂企不得,銀得非常痛,無辦法行,要扶住趷跛跛走出梳化坐.喱趟肯定大鑊,根本膝頭間舊軟骨過累,銀住痛.
這晚搞掂切早點2313量血143/75-60右手124/74-57去瞓,湯水多拐杖侍候,兩點鐘去個所,5點又要去個所,瞓至5點多以經醒,瞓不返,手機賴床,兩日前諗住整帽子峰上B,F,誰知話歌仔版權唔得,谷鬼都無搞佢,不如再來過,這次用網絡二手翻唱歌,果然OK.
上載完8點多鐘起來,對腳依然行不得,幾艱辛苦拐住去洗面,搞埋個早餐,真係好辛苦,把聲依然未掂,簡直無聲歲月,上住網食埋個早餐,無辦法為有又啪粒消炎藥.
上陣網0937量血壓131/67-65右手117/64-61,食過今早藥辦妥一切事務,諗想起帽子峰篇Blog,唉!有點懶,寫吓停吓,一寫又12點多鐘,有點後悔,寫乜鬼吖?
1點多老婆返,兩點多鐘落大家樂下午茶,撐埋拐杖帶埋儲摺,順便打打薄,落到銀行,哈!幾本薄獨係我本打不成,唉!黑起來都無偈?
大家樂老婆吉豬烏冬餐27蚊,我就雞翼炒麵餐26蚊,老婆話柜圓機內理財,或者有得搞,係啵?吃過個餐,手機出埋條帽子峰短片上yautube,啪埋最後粒消炎藥,

同老婆去銀行,嗰然磁帶問題,個主任同我搞番好.
離開便街市買餸,買後又小球場坐坐,聲帶出事無乜好講,坐吓吹吹風便返歸然.
回家1634買來有紅棗一包一斤20,圓肉一斤38,蕃茄4隻蚊,合共62元,

放下買來東西,老婆又爭著電腦,我話今回無得讓,大把嘢還未寫呀,一寫7點多,叫老婆處理今晚餐餸.
夜到8點多鐘,老婆煮落個飯,我來煮餸料有西蘭花,臘腸,瘦肉,甘菇,蕃茄,薯仔同洋葱.

薯仔睇住佢標芽,迫於無耐昨晚一煲烚熟佢.

到煮飯我隻痛腳以經全無事,行動自如,確係靈強,可惜最一粒都食埋.

芝士臘腸洋葱甘菇蕃茄焗薯批.

肉片炒茜蘭花

2106開飯,連隔夜餸碟,4個人食1夜返留飯餸.


6 則留言:

  1. 腳痛有無約見醫生?係咪去旅行行得多呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,自己知自己事,旅行都無事,可能行過市中心,回來煮飯企得太耐,膝蓋之間軟骨漲卦,都好咗好多.

      刪除
  2. 消炎藥能止痛,可惜無,香港的我問過,話成份一樣,其實當中一個是鉀,另一個是納,藥房話對前個字,一樣就可以。我腰骨痛看政府食粉红色的消炎藥止痛也幾好。坊間也有很多消炎止痛藥,又要試過边隻好,浪費時間浪費金錢,我現在也吃些葡萄糖胺,減少關節磨損的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無都無偈,到時痛再算,有醫療卷唔掂睇醫生,照我睇你啲腰痛,可能欠運動,記得我曾腰痛過,後來工作,長期踎響度,可能伸展得多變咗可以期踎下,長期靠期藥物不是辦法,試吓多運動.

      刪除
  3. 金寶叔, 窩打老道培正小學對面有間藥房有你隻消炎藥. 藥房名好似係德勝藥房

    回覆刪除