我的網誌清單

2018年8月23日 星期四

睡來還可以,煲劇,游水600m,單車撞傷腳,食麥記,晚飯5人食.

昨晚如常煲劇,一煲又11點半鐘,到37集,唉!又開始窒住,睇不得,為有收工瞓覺,夜所兩劑,便瞓到今早0815醒,千禧年代,葉國謙,港人大陸身份証,聽陣0840都起來.
睡來有點夢,尚算可以,梳洗搞早餐上網食,上輪網辦妥一切事務1032量血壓125/70-55,繼續煲劇到11點半鐘,都係關機休息.
誓估唔到咁眼睏?一瞌1240,瞌咗一場正覺,執嘢去游水.過到泳池1317.更衣搞掂一切,池面熱身,1332下水,埋頭慢游600m,1401夠數起水走人,更衣室搞掂一切,同呀王傾兩句,話明天泳池大洗,又要下星期再見?
離開游泳池,沿城河單車徑踩回家,他媽的,差不多去到公園門口,迎面來一班年青人,大部份按照交通例踩過來,獨係有個女仔逆線的,邊吹水踩來.唉!其實我又衰?諗住教訓吓佢,嚇吓佢都好?收慢部單車等佢踩埋來?誰知佢傾到入神?一點都不擦覺我在前面?到發覺我時就驚到左搖右擺,就係咁比佢個頭轆撞到我腳,一擦痛得我當堂大罵,有無搞錯呀?逆線踩車,個女仔連聲對不起,便擺吓擺吓的踩咗去,而隨尾個男仔猛嗌對唔住,我話你快啲去話吓佢教吓佢啦,谷鬼氣?早知一腳伸開佢?唉!一肚氣的踩回家.

回家3點鐘,老婆已回來,話個女上緊來喎?成4點鐘個女才到,齊齊落麥記下午茶,三個人食咗84蚊.

麥記冷氣實在太凍,吃過都走,老婆同個女街街,街市買芥蘭一斤8蚊,茄瓜4.5蚊,之後佢倆街街,我就自行返歸.

回家1702個仔已回來,我又來煲劇,唉!版權問題無得睇LU,轉去楓林網試試,窒到飛起,看來再無得煲LU,無得睇,睇youtube說故事.
2041老婆飯熟,開飯5個人食1夜返留飯餸.



8 則留言:

  1. 都幾傷喎! 下次要先保護好自己先啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 被個輪擦傷少少啫,花咗皮,唉!啲後生仔女,諗住比個教訓佢,等佢驚慌失措啫,哈!誰知賴嘢係自己.
      通常咁情況我被開算,今日香港係無人肯受話.不要熱心太好心.

      刪除
  2. 你要保護自己,一腳伸開佢,如果唔係受䓀的又是你自己。
    昨天午餐我到係麥記,16蚊一包一汽水,好抵,但差少少才夠飽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!伸佢一腳,嬲起來才說啫,見班後生仔打辧唔壞,哈!諗住自己單車技術好,定住部單車,等佢來嚇吓佢?誰知佢驚起來撞傷我,啲友踩車諗住單車徑,無所謂規例,所以亂咁嚟.
      我無所謂,食嘢習慣,食開就少食啲都唔自然.可能你哋勞動要食多啦?

      刪除
  3. 咁都算交通意外不顧而去喎,應該俾佢教訓佢,話要報警吖嘛,嚇下佢地都好呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!唉!啲細路女,係要嚇吓才知錯,佢都係玩到忘形啫.

      刪除
  4. 我都好怕見到呢D jo jo, 好易比佢撞, 我通常避之則吉.
    我當年初學踩都應該係咁上下水平.

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從佔中後,我都好少話人,見到別人有乜唔對,我都選擇避之則吉,話之佢.
      不過見佢係細路女,我又自視技術好,特登定住單車,等佢埋來,嚇吓佢,哈,誰知賴嘢.
      唔識踩就好難講,週時控制不到踩過界.

      刪除