我的網誌清單

2018年8月26日 星期日

睡來OK,整日煲劇,街坊燒衣節,同華吹水,大家樂,晚飯4人食.

昨晚煲劇窒吓窒吓,唉!難捨難離下,11點半鐘才瞓,夜所兩劑,瞓到0618扎醒,?望吓老婆重響度?嗱淋拍醒,原來真的唔知醒,老婆嗱淋返工,我就收音機塞耳繼續,7點鐘倫敦BBC,每週新聞,極有趣聽到段,越南網,延禧攻略,若要睇先要答問題,問海南島歸屬,答越南就有得睇,答中國就無得睇,哈又會咁用中國劇來打倒中國.
聽完8點鐘又煲陣延禧,以經54集LU,自後皇后瓜咗,瓔珞上位似乎無咁好睇LU,瓔珞人唔靚,一點不像妃子,可能睇慣係下人卦?
一煲成9點鐘起來,梳洗搞早餐上網食,有點鼻水,牙肉點點痛,睇來要多飲水LU,上陣網辦妥一切事務,1032量血壓134/73-60,無所事事繼續煲劇.
一煲又12點半鐘.百無聊賴等老婆,不如手機又煲過,又幾好啵?似乎順得多?就係咁煲吓瞌著眼瞓,又由頭來過,56集睇到近尾聲,老婆來電叫去隆享街坊燒衣攞燒肉喎?唉!早前講過唔去啦?老婆話唔去就來大圍等來一齊買餸喎?見橫掂出去不如攞埋一份.
過到隆亨3點鐘,老婆還未到,電聯老婆叫排定隊喎?唉!唔知頭唔知路點排呀?還好問吓人終於排啱隊,等咗好耐,終於派籌,接過籌老婆還未到?有點心急,老婆終於到,不過要排另條隊,老婆話好險,派完佢還有四個籌咋?
拿了籌等咗好耐,無聊同個潮州老太及個孫仔傾偈,潮州老太在港幾拾年,還是滿口潮州話,白話識聽唔識講?孫仔剛好相反,老太講嘢我一點都唔明?變咗個孫仔做翻譯.
成1548才開始派,將近輪到落起雨,雨越落越大,大會猛叫轉去有蓋地方才派過?好彩剛好輪到派到,拿了嗱淋走去避雨.

落雨走不得,由於我踩車來,老婆有遮,就叫老婆先行走先,見落雨走不得,就至電過華仔吹吓水,話佢知我就在佢樓下,又咁橋自動請應下來吹水.
就係咁在個亭傾偈,傾的又咪手機嘢,又同佢上咗一課,一傾1650老婆來電追人,話在麥記等緊喎?見無雨嗱淋走人.
一條氣踩回單車場,老婆已經在商場坐等?話麥記冷氣太勁,走咗出來喎?見冷氣勁不如食大家樂,大家樂食個26蚊餐.

吃過坐夠街市買餸,買有2.5蚊節瓜同2蚊韮菜返歸.
拿回來燒衣祭品有燒肉兩份,白米一包仔,茶葉,花生,檸檬茶兩包同兩隻燈.

回家1810老婆家務,我又來煲劇,煲咗陣老婆又來要電腦,劇情緊湊話之你,
直至9點鐘老婆飯熟開飯,有鹹蛋滾節瓜,韮菜豆腐燒肉煲,咖嘢沙甸,4個人食1夜返留湯飯餸.

2 則留言:

  1. 攞燒肉係要幾錢份,七月節好多地方都有習俗。
    麥記D冷氣係好勁,就算食,食完都要拿臨走人,所以明白你老婆因太凍所以走了出來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老婆參與好多年,我都無去過,今次去睇驗吓才知情況。燒肉拜完係免費派街坊。
      啲米,茶葉,花生同橙係比錢,寫晒名字地址比佢拜的。
      係呀,麥記好凍,相信冷氣問題,唔開凍冷氣喉出水,所以隔鄰大家樂處處滴水。

      刪除