我的網誌清單

2022年6月18日 星期六

生涯(4)1966跑馬地奕陰街.

1966年2月離開老虎岩金國戲院地盤,宣佈失業,無工開就諗起我啲英文,於是乎就去咗加露連山新法書院,從primary five 開始起.

去到4月我大佬有工開,於是乎跟住大佬,去咗瑪麗醫院,醫院內加建一座工程,公司名叫東山建築公司.

結果做咗一天,舊有老虎岩金國戲院管工,余威有工程揾人,咁就去咗跑馬地奕蔭街一個地盤,地盤好細,一個鋪位,一梯一伙6層高,公司名字德利建築公司,老板係趙仕端,係個業餘見習騎師.

人工照舊日薪10蚊,記得首日開工拜神,管工余威叫住,開頭開勢動工要順順利利,頭一鏟記住得鏟落堆沙度喎.

地盤細公司方面得我一個人,管工余威睇多個地盤,久不久就來睇吓,墨斗王游荣同樣.

日日如是每朝,波斯富街電車,叮叮到跑馬地總站,然後行幾步到地盤,而馬場亦晨操完畢,馬夫陸續牽馬回山光道馬房,而馬匹就近距離而過.

而每朝拿著工具沿樓梯上樓面,梯在地盤後便,同樣又係人家屋後便,有個小妹妹,日日如是,睇住我上樓梯開工,久而久之熟了,名字叫忘乜丁,每天好高興見住,有時還帶啲朋友仔,走來地盤門口玩見吓面,就係咁有了感情,到地盤完工,要拜拜,小丁好不開心.

地盤近馬場,賽馬以前分上下半場,地盤就近一帶,襯機會做生意,賣飯賣熟食,半場完馬迷蜂擁出來揾食,好熱閙.

記得有次工作閒散入馬場,由於老板係騎師,余威管工彈兩隻馬過來,虎將同新的爐,頭場虎將見習生賽,騎師正正係老闆,入場後我無跟買,結果虎將順利W咗,我所投注隻跑第二輸了,而新的爐同樣W出,我買的又係跑第二,所以好深刻,又會咁橋?散場後,還好入場前有跟買外圍,W二串一,結果贏番入場輸的.

地盤近馬房,請的女工都係馬伕啲老婆,老公係馬伕當然貼士多多,不過唔準居多,反而我貼的還準,有次5蚊外圍買三獨贏,三隻都W晒.

有時放工碰啱尾場跑一里二五,閘箱剛好電車總站,近距離睇馬匹開閘,真係好刺激.

又有日放工,傾盆大雨,天色昏暗,在地盤門口,見雨勢稍細,立即衝過馬路,幸好司機煞制得及,唔係就大鑊.

又記得1966年6月12日雨災,第二日返地盤,黃泥涌道,山光道口,嘩!滿佈垃圾,雪柜,傢俬,大大件從山光道沖晒下來,一片傢俬雜物海,簡直奇景.

1966年10月地盤終告完工.

而我又失業了.


2 則留言:

  1. 記性真係好呀, 我以前打工都唔記得咁清楚

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!記到就寫囉,遲吓痴呆就乜都無。

      刪除