我的網誌清單

2022年6月23日 星期四

生涯(6)1966~1967失業,

1966年10月 失業後 年青人

農曆年過後繼續失業,而我們一班同齡友同樣失業,晚晚在維園雪履場附近聊天,

有我大佬,永森,華比,陳鍚廉,彭仔,波仔,除我同大佬外全部住利東街即現時喜貼街,而永森,華比以前未搬時係一起住,一起長大,其他是利東街間接相識,同時又認識到兩個女仔,一個叫Shirley一個叫Connie,兩個是學生,同讀灣仔維多利亞書院,兩個當時玩滑板,就係咁每晚如常遇見,咁就熟絡起來,連帶我們都玩起滑板來,個個失業大兵,何來有錢買滑板吖?我哋用塊甲板做成滑板形狀,雪履裝上板度,雪履場玩石屎路玩.

由於我住波斯富街,家包租整層400尺,時勢環境差,尾房吉床位吉,成班友時不時上來聚,有時人多就上天台聊,不時搞吓些不太花錢節目,游水,踩單車,落下bar咁.

Bar就兩個女仔帶去,黃昏時間去,優惠時段掛?中環娛樂戲院附近,要落地牢,記得好似叫馬來亞Bar,大鄉里我,都係女仔教女仔傍住上,舞池細細音響大大,當年音樂大多是Tom Jones啲歌.

經典些游水野餐,幾條友去白沙灣即現時杏花邨游水,無錢買食物,就各自屋企有乜帶乜,帶煲帶米,帶臘腸鹹魚之類,白沙灣就筲箕灣上柴灣道,上斜到頂下車,向海方向行,路好荒蕪,沙灘好多垃圾,行去稍為乾淨啲灣野餐,開餐游水,風向關係,海灣吹來好多嘢,有吹甩漁民啲泥鯭籠,籠內有魚,有石班魚好瘦,又彭仔潛水,竟然徙手捉到條沙鯭上來,有海鮮加餸,又飄來有椰青,鏧開照食可也,幾條友有個女仔,特別玩得開心.

又踩單車,粉嶺聯和墟租單車,一蚊租全日,就沿沙頭角道踩去鹿頸,沿途好多車好危險,記得途中有條長命暗斜, Connie炒車,跌落則邊草叢,好彩無事.



無工作日子係咁過,到1967年4月。

2 則留言:

  1. 一蚊單車租一日.
    我以前係冇錢學踩雪屣

    回覆刪除
  2. 最記得一蚊租整日.雪屣我都無踩過 ,係失業群埋啲友,才懂玩吓自制滑板咋.

    回覆刪除