我的網誌清單

2022年7月28日 星期四

生涯(11下)福利建築公司1973/07/21~1975/01/08。

回想在福利南區維修,一年多來工作,發生好多事,時間排序就無辦法?為有想到乜就寫乜?

工友傾得埋就水喉工屎坑成,屎坑成住灣仔道,克街附近三層高舊樓二樓,我就住霎西街,距離唔太遠,衰鬼買有部90仔電單車,馬力細,週時踫啱遇啱,就載埋返放工,路程走的新開南風道,有次放工南風道上斜,佢又瘦又輕 ,係咁叫我坐埋啲,原來我身重車前轆輕趌起。

90仔二手車,有次司徒拔道落山斜斷鍊,空波流落到皇后大道東,鄧𦘦堅醫院則邊行梯,兩條友扶頭扶尾,落樓梯推回家。

做工方面最記得?香港仔弱智兒童院,屎坑成換水喉,在院外手動水喉絞牙,院內有條弱兒不停哋唱同一句話,啦喇罅拿喇啦喇,而屎坑成就接著同樣啦喇罅拿喇啦喇,就係咁兩人慣性,不停哋你一句我一句,由開工唱到收工。

講起弱智兒童,有次學堂,警察招待一班弱智兒童,有男有女,有個男的竟然用粒糖引誘個女仔,比佢鍚啖,哈!低低哋都懂溝女。

建造業

有日來了三個建造業學徒,泥水,木工,水喉,水喉叫司徒和,大泡和,木工花名叫金貴祥,當時有套外國劇功夫好hit,主角叫金貴祥,多咗幾條靚仔當然好玩,由其份蛇王工,周時相約工作地點鋤大D,鋤到烏天地暗,有時成班走去深水灣游水,結果沙灘上鋤大D,鋤到水都無落,就各自放工返歸。

泥水仔

有次差點玩出人命,條泥水仔我箍住佢個頭,叫佢就範,衰嘢可能箍到出不到聲?差點箍C佢,自此我都不敢玩得過份。

警察學堂

學堂個山好多蛇,周時返工一早,見有被打C啲蛇,攤響宿舍地下。架步面對宿舍,宿舍週時因晾衫滴水罵戰,當差啲女人非一般,搣蝦拆蟹就梗,罵到日日洗床單,你晚晚都嚟架咩?

宿舍有單工程,由於廁所係木門,設計在露台,風吹雨打,沖涼弄濕,日子有功就門腳枯爛,由於政府撥錢有限,無得更換,管工余章一聲號令,通通爛的cut走佢,結果隻隻門街外望上去,乜都睇晒,被班C九投訴大罵,後來還是續隻接駁加番長,才平息件事。

修門期間遇到森伯,森伯以前在灣仔藍屋對面,開設單車租賃,森記單車,細路時租單車,學踩單車大,週時租單車過時,被佢搣兩吓面珠就算,個女嫁個差佬,退休後跟隨個女住宿舍喎?

當年612水災森記單車。

學堂又遇過陳欣健,似乎係教官,跟住班學警指指點點比分數,又見過劉天𧶽似乎在拍戲,又見過大熱天時學警檢閱,一個個中暑慣低。每逢接到警察部門柯打,第一時間就接觸沙展巴叻,而宿舍位巴叻好好傾,大講當時年暴動,如何招乎班左仔。

而我們架步有個雜工,就住對面警察宿舍,大佬係藍帽子,我哋因利成便,週時在佢家打麻雀,久而久之佢個妹,幾次我收工同佢同一巴士?後來才發覺佢對我有意思,女追男隔層紙,男的就來者不拒,睇戲不在話下,她還主動帶我去爆房,似乎老手熟晒架步,銅鑼灣一時鐘公寓,就咁發生咗LU?還不時來電傾偈,還說同未婚夫一起?嗰時我有點驚,驚佢未婚夫,驚佢做雜工個大佬,藍帽子個大佬?還好平安渡過,結婚還請我飲?我都忘記有沒有去。

架步火燭

所謂木屋架步寫字樓,有日返工到步,見到看更坐在路邊,原來昨晚火燭,一把火燒掉整個木搭寫字樓,後來搬咗落去黃竹坑道一地鋪位,如常辦公。

公廁王

有次維修香港仔大道一公廁,廁所佬間房,真誇張,掛有6,7張大頭照,大大張排掛在墻上,全部四方帽照,係佢啲仔來喎?真係羡慕C人。

遊艇

又有日我同一個木工叫余勤,被派工去銅鑼灣避風塘,替艘老爺遊艇修葺,隻艇太殘兩個人有排做?隻艇係睇工程班政府人員,二手買來的,擺明公司免費幫佢修葺?日日返工,就不用返黃竹坑,直接來這裡銅鑼灣避風塘,乘街渡上遊艇開工,主要修番好房口木器,兩人做漫長日子,工具都跌唔少落海,無聊有時就𥄫吓女,街渡開出開入,靚女就企響街渡船頭,文風不動,風吹秀髮,自然眼甘甘,視覺享受,睇開就睇,竟然有個相熟大媽同我講?取水面人做老婆,要好多錢又要乜又要勿喎?心諗睇靚女啫?

有次對姊弟經常上來玩,捉衣因週圍走?比我發現個細的,在船旁邊,面青青的在水撐吓撐吓?我一手秤番佢上來。

摩星嶺 政治營

有次接柯打,摩星嶺政冶營,政治營挨山而建,自然梯級多,入到去做嘢就會有個便裝跟住,有次做監倉,倉個個獨立,三便墻一隻門,三便墻有貓眼,同住宅大門啲防盜眼無分別,正面就係門,有個鐵窗用來送飯,我就係做鐵窗口嗰件木板,聽便裝講暴動嗰年,傅奇石慧都曾困過這裡喎?

一路做到最底層,有點恐怖?層層一樣獨立,三面貓眼,獨係幾間內裡全粉紅色?問吓個便裝?就話做就做啦?後來才知話係死囚喎?真定假就唔知啦?總知顏色恐怖。

又聽過個沙展巴叻講鬼故,話當值有晚聽到操兵聲,抗戰時加拿大兵守這裡,聽見操兵聲突然變咗單人操聲,跟住就聽見殊殊聲喎?大概係鬼笑話啩?

又話有日同老婆睇完戲出來,見到幾條欄河飛撩女,佢話咪攪嗱淋同老婆閃喎?

最經典有次,在筲箕灣見到個垃圾佬推住手推車,條友就是政治營見過位伙記,大概執行任務掛?

難忘事記得就咁多。

1975年1月8日



沒有留言:

張貼留言