我的網誌清單

2022年7月13日 星期三

生涯(9)感情1966~1970

1970年3月6日裝嵌雲石生捱結束,而我一段感情亦告結束.

1966年尾失業後一班年青人,聚埋玩得好開心,而Connie住銅鑼灣總統戲院附近,距離我家好近,好多時上來,久而久之我倆就生情,愛打麻雀她,自己家街坊C奶打,我家打,我家後座街坊打,無心機讀書,時時同我出雙入對,飲早茶,暴動睇炸彈,睇足球,睇電影,沙灘游水,遠至龜背灣,宵夜雲吞麵,無辣不歡,勁多辣椒油,而我食辣都因佢而起,夜晚拍拖夜麻麻行樂活道,行上大坑道,司徒拔道而下,當年新聞經常發生劏死牛,若無錢要刀自插大髀,都無有識C?

又有次不知什麼節日,Connie帶我入元朗,探佢個親戚,村郊地方踩單車,載住佢踩窄窄田基路,載住佢兜來兜去,技術點好終歸會有跌下來,好彩無事,不過到夜離開,就大鑊無車,當年交通無車走係好普遍 .

有次同佢二人上獅子山,上到獅子山頂好大霧,視野好近都看不見,山頂所有人都不敢郁動,人人坐定定,靜待大霧散,突然有人大叫,誰人掹我腳毛呀?嗰環境突然一聲,永遠都記得?落山後獅子山還未通車,而工程就接近尾聲.

最難忘係的,每晚大多數都係佢送我回家,待我瞓著才離開.Connie脾氣都幾壞,好多時鬥氣多過溶合,不歡而散.

這段情維繫到1970,終於傷心欲絕而散,Connie父母早年移民美國紐約,兄妹二人要離開,飛紐約與家人團聚,送機那日在機場離別,從未試過乜叫做心酸?眼淚不特止,個心𢲡住𢲡住,一陣陣酸的?非常痛苦,這是我有史以來未試過?

747飛機離開啟德機場後,每日都寄信過佢,起初有回信,由寄信到用郵簡,郵簡平5毫子個,我都唔明白?又會有咁多嘢寫?寫到郵簡滿各落?後來終於無回音,家姐見我傷心,帶我去大東電報局,打長途電話,打通就50蚊頭三分鐘,若要專人接聽就75蚊三分鐘,記得當時好緊張,電話一通,我就叫Connie,後來對方問?不是佢本人,你聽唔聽喎?結果我都係放棄.

回家後家姐有朋友住紐約,住Connie附近,得知Connie情況,話佢老豆有意斷絕我們來往,經常帶她去玩,讓她散心忘記喎?之後用家姐朋友通過好幾封信後,就石沉大海,續後心灰意冷,將佢留吓物件相片全燒掉.

但腦海一直沒有忘記,不竟三年多感情,相信有日佢會回來,跟住幾年,有女仔主動,我都無意接受,一直保持心態,寧願人負我,我不負人.



2 則留言:

  1. 命運既野, 好難預計. 得到唔一定好, 得唔到又唔一定唔好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,好難講,當年痛係感情,回想不一定好結果。

      刪除