我的網誌清單

2022年8月30日 星期二

生涯(17)偉成建築公司1977/09/25~1980/02重返世界花園

1979/05/03~1979/11/21重返世界花園

洛克大廈完工後,所有墨斗掉回世界花園地盤

網上圖片世界花園

世界花園一時間墨斗多過乜?剛位無法安排,個個遊手好閒,蛇多過做,有些返工後亮吓相,便各自找地方蛇,有些更加都走人?而原有做開的,亦多咗啲新墨斗面口,連地盤下便檔茶檔,姓羅個太子都上咗來做墨斗.

就係咁一做,做咗半年,11月21日就要離開,被掉去大埔康樂園.

期間發生好多事,不過好多都忘記了,剩下的最深刻的,可算是最難忘.

公司一天遊

公司不知何故搞咗個船河旅行,都忘記去那裡?船到沙灘拋錨,啲友紛紛游水到沙灘,我就懶醒諗住跳水而下游去,在船爬到最高處,一躍而下,唉!嚇得我C,原來水係咁淺?對手已經觸及個底,好彩無事.

到玩遊戲,最好笑幾個墨斗連我都興穿涼鞋,遊戲要單腳跳,匙羹運送乒乓,跳時涼鞋打上腳踭,打到啪啪聲響.

偷蕃薯

由於工作太閒,無王管,而地盤下便一帶,政府收回農地發展,即現時(隆亨邨)一帶,有人提意落去睇吓,睇吓啲荒廢農田,有無筍嘢執喎?於是一行5,6個墨斗,田基路行,沿路好多荒廢村屋,見有狗隻吠,但吉屋所見無人?擺明人的棄狗而去,狗之忠心,人一行近,狗就吠不停.

5,6條友浩浩蕩蕩走到一幅田,一睇便知蕃薯田,幾條友望住幅田,心諗有無人既呢?跟住黃勝一聲掘喇?嘩!幾條友翻土機一樣,幾吓手勢,就掘走一面盆蕃薯,跟住有條靚仔大嗌?塊田我哋架?

我哋無理會?拿住盆蕃薯走人,好衰唔衰條靚仔跟到實?又唔捨得盆蕃薯,於是乎拿住盆蕃薯行遠些,兜個圈走去紅梅谷新田圍嗰邊返地盤.

返到地盆比老總罵,原來條靚仔早就知道,我哋係世界花園地盤,一早以經來投訴,後來放低盆蕃薯,佢來攞番無事.

尷尬

有次公司請飲,大概係六月十三師傅誕啩?宴設港島,都忘記那間酒樓?同工友何基偷雞早收工,走咗去沖涼揼骨,誰知遲到?趕到酒樓,公司已經開晒蓆,兩條友一出聶,見咁情況?面懵懵咁嗱淋走人.

旅行泰國

同事人王全住沙田,日日返工都係徒步,好喜歡單拖旅行,週時回來大講旅遊經,大都是東南亞,聽得多我都心郁郁,從未出過埠我,最遠都係澳門,見工作閒,於是乎請假,經佢介紹下平靚正,就選擇咗星晨旅遊,泰國曼谷巴提雅七天團,團費1650元,出發日11月9日.

好景不常

唉!泰國七天係好玩,參觀過玉佛,金佛,卧佛寺,皇宮及鄭王廟,巴提雅射過長短火,還一槍中的,

獎勵一槍,玩過降落傘,坐過快艇及香蕉船,騎過水上電單車,可惜非自駕,去過桂河橋,坐過大笨象,睇過4級真人騷,按摩就無去過.

七天完畢後復工,唉!架步內滔滔不絕講旅遊?遇著老板巡到?大鑊?一班在內者,都要充軍,1979年11月22日被調去另一團隊,大埔康樂園.

網上圖片,建成後的康樂園



沒有留言:

張貼留言