我的網誌清單

2022年12月29日 星期四

(威院五日) 出院.

2022/12/28   星期四   晴
昨晚10點半瞓,一瞓0230醒,所後又瞓不返,冇耐電視熄埋,呀姐就陸續來拉晒簾,唔通急救?一於少理聽住歌仔瞓,但見啲人經過後,就拉拉條簾,行過又拉?心諗不尋常?突然聽見好長拉錬聲?
0345布隙裝吓,見斜對面11床有小部黑色膠袋,唔駛問呀貴?繼續閉目聽歌仔,0400聽見推件嘢經過出門,我就同佢祈禱,一路好走,跟住冇耐護士拉開晒啲布簾,一片光明.

瞓唔著,歌仔,收音,手機下捱天光,捱至7點鐘見兩個呀姐,一個担梯取11床拆換簾布,一個搞清潔,而大隻仔男護士來派藥,我就起來吐下我第一痰,感覺開始喉沙?跟住大隻仔護士叫食藥,叫噴藥,我話我口罩兩日啦,可否攞個過我?佢話得,我話要個N90?佢話無呀,我都係最後一個咋?呃鬼咩,咁就比夠兩個我啦.

到食藥,早餐未到空肚食藥?唔理啦,食粒胃藥才食其他藥,好彩碗麥皮及時到,嗱淋灌兩杯水食麥皮,吃後一兜藥倒晒落肚,然後續支噴劑噴,4,4,2噴晒佢,然後梳洗搞掂.
餐後見呀姐正同12床91歲呀伯換片,好奇問句點解一個呀姐換片?唔係兩個打對面咩?呀姐話得我一個番咋,全部病晒喎,跟住提起昨晚11床嗰件嘢,佢話一共走咗四件喎,唔夠人做C人喎?跟住12床呀伯又話要換衫,呀姐話你叫下更啦,下更有兩個呀姐,我即時叫住呀伯忍吓先,等佢通知下更,有得換嘛換囉,無嘛忍吓,非常時期呀.

無聊寫吓blog啦,0818照X光到,原來照我,唉!希望照完OK出院喇.

照後去開鋪大,開大期間0833,有把女人聲叫9號床去咗邊呀?我話廁所呀,揾我做乜呀?佢話我係醫生呀,跟住12號91歲呀伯幫手嗌醫生呀,我就嗱淋搞掂出去,擒擒青口罩都跌埋落個塔?好彩兩隻跌一隻.

嗱淋出去,還好女醫生一路睇緊其他,我就較好張床心平氣和等醫生.

睇到對面12床91歲呀伯,醫生話佢條氣還未得,飬氣唔甩得?要繼續聞住先喎.

跟住輪到我,聽筒聽過話OK,出院好嗎?還差一樽藥水要吊,吊埋可以走喎?連忙感激萬分,多謝辛苦晒.

無聊又打過老婆睇吓佢情況,傾完見到動態大佬留言,於是順意打比佢,原來佢都入咗醫院,北區醫院,在院內中新冠喎?現在好得多喎,大家都告個平安收線.

百無聊賴等最後樽藥水,等到11點多啲鐘,大隻仔護士到,幫我吊最後一樽藥水,搞掂等藥水落.
午飯本應1130以經有,今日無人手,遲咗到,見到三個飯到咗,但無人拿入來?睇到食不到.

1250有位傾得兩句呀姐,入來清潔,托佢幫手拿入來,同12床91歲呀伯同我才有得食,今早一碗麥皮頂到家陣.
兩條友狼吞虎嚥,藥水就落晒,等護士拔走,硬係無入來?我就同清潔呀姐講,如見到有關護士幫我提提佢,尿急呀,呀姐幾醒一睇?佢立即幫我拔走佢.

去到1331呀姐又來清潔兼換片,我又叫呀姐若見到護士,提提佢我粒豆仔未拔,無得頂跟住大隻護士來,幫我除埋粒豆仔,搞掂後叫換定衫執好嘢準備走喎.

執好後同91歲呀伯吹水,大講道理,又同呀伯合張照,吹輪水1415

見兩趟門出便有姑娘揮手,問係咪我出院,係呀,就叫我執齊嘢出去,我就同幾個院友道別,祝好運,有緣出便見.

離開出第一度趟門,已安排有輪椅,再出埋第二度,個姑娘比袋藥同出院文件我,話以安排抗疫的士,輪椅送到我到的士站喎,咁就輪椅一路行,我每見工作人員,就揮手講多謝,多謝充心多謝.

推輪椅呀叔,對啱車牌,我才上車,多謝呀叔後,車就回家進發,攬住袋衫攬住袋藥,才發覺手鈪未剪?扯又唔甩?為有用毛巾扎住落車返歸.
回家1450,老婆幫我剪彩,然後沖個大熱水沖,一洗我五天之苦不堪言.
回來後搞掂一切,兩公婆縮埋間房,老婆執嘢我就淥個麵食,麵後寫吓blog.

到夜個仔三口子話買外賣食西嘢,老婆就煮佢斷食餐,我諗吓都係煮,於是就兵分三路,各有各煮.

1932老婆開餐,我才開工煮,雪柜料有雞蛋,牛肉,臘腸同菠菜苗,樣樣啲,一煲搞掂.




3 則留言:

  1. 出院太好啦. 一切安好.
    以我住院經驗, 唔好煩醫護, 佢地會冇咁辛苦, 對我都會通容D. 大家happy.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然,但啲老人家自私呢?一見醫護就叫,做乜做勿.簡直人間地獄,無病都死,邊夠人 手?講多句都無,唔得閒呀,又要打包,清潔變護士,護士變醫生,全層病人除我,全部不能自理,家人又唔入得來幫,鐘係咁不停撳,撳都無用.

      刪除
    2. 我入院一定帶耳塞, 半夜唔會比人嘈醒.
      日頭拉左簾, 睇唔到出面就安寧好多.

      刪除