我的網誌清單

2022年12月26日 星期一

(威院二日)嚴重咗,嘈醒手機天光,落床開大,放棄午飯,

2022/12/26   星期一   晴

昨晚趕埋編blog,11點零瞓,瞓到0435,突然被句好大聲說話驚醒,就係你落床做乜嘢?原來斜對面11床老人家想落床,結果老人家經一叫,無落到床,響床係咁吟吟噚噚話,想飲水,想飲水,我就大聲幫口回應個咪,佢想飲水喎?

這刻我亦成身汗,也想落床去個所?差點忘記自己一樣,唔可以落地?其實瞓前我亦落過地執過手機,就無大聲公喝住?可能睇我唔到?

被佢嘈醒咗?我就寫下blog,結果一寫天光.

件羽絨太大件阻Q住晒?條門匙亦要收好,年老無記性,記遠忘新,到時要揾就大鑊?於是乎門匙放入羽絨袋,一起卷成球形收起.

還未摺妥件羽絨,0730就燈光通明,護士,清潔工進場,護士一個,派藥,量體温同量血壓.

量血壓紮得我臂太緊,成隻手缺晒血,血管充到蚯蚓一樣,鬼爪一樣,好恐佈,話聲護士知?佢話就完量喎?量完問聲,佢話無發燒,血壓正常喎.

清潔啲呀姐就派餐同搞清潔,早餐一碗麥皮同小包餅干食晒,零願食佢好過兩餐正餐.無得沖涼,無得洗面同擦牙.

0955女抽血員來抽血,問佢點解唔用粒豆仔攞血?佢話驗血係唔可以喎?抽咗三小支走人.
1030姑娘入嚟,問我你自己行唔行到去廁所呀,嘩!喜出望外,嗱淋話得,得,得,嘩!入院以來無去過,疴尿都要用尿壼,週身唔聚財,起來差點唔識行?要慢慢適應,而對面12床病人聽見有得去廁所,佢又話要去?呀姐知道佢條件,叫佢用兜,結果大不成.
我就好小心下完成件要事,舒服晒,1100老婆手機視像來,傾輪家事大件事,期間1130午飯到,另外姑娘又送鹽餅丸一粒過來,問佢點解要食佢,佢話我小鹽血壓低喎,諗落平時確係小鹽小糖?跟住問句,我情況可否調遷去無咁嚴重病房,佢話會要等排隊,排緊隊喎,問佢我喱個病通常要多小天才出院,佢話都要好多天,而在視像電話老婆都聽到晒,見有排未返得歸,叫老婆明天帶個平板來,同些乾糧來.
起初諗住咁精神入來,只不過中招同氣促,新抱講得⁶無錯中招初期,頭兩天係無乜病徵,第二三日後才嚴重,今日第二日開始心口痛,幾聲咳同氣促,見有排未出院叫老婆下次攞埋個平板過來,寫字都大隻啲,螢幕都大啲.
收線後食埋粒鹽丸,以為開餐爬幾粒,見姑娘餵餐過加床位痙攣病人,病人又嘔又吐,噴到姑娘一身都係,見姑娘奪開門出去換過件抱,又我對面個12床係咁咳痰,痰聲㗾㗾聲嚇C人,紙巾接不住,一身都係,結果姑娘要同佢哋抽痰,一抽就三個病人,
見到一切,本來餐飯爬幾粒頂吓檔,唔想食更加唔敢食.
1700睇見1414政府發出訊息,叫伸報中招,但24號當日試填過,但搞極唔掂,現在又試搞吓,但都係唔成功,於是whatsapp過女同新抱.
跟住新抱來電,說一定要當時人電話才填得喎?叫唔好理佢,話大把人都唔識填喎.
傾話期間,護士入來比咗啲新藥我,又話要吊樽藥水,同昨日樽一樣,我掛住傾都無理住,
傾完電話1646正想去開個大,差點忘記還吊著針,發覺藥水滴完,針口倒流血,於是撳鐘叫姑娘.

1710才到,同我除咗條喉,針就未得閒換喎.
解決後同護士講我想去開大?佢話唔得,你聞緊飬氣唔行得開,我今早姑娘都比我去啵?佢話等我佢駁長比你去,見咁麻煩佢哋又忙,我唔去都可以,算罷啦唔去,佢又話唔好,後來攞兩條喉駁長,我話我來駁你做其他啦,到時我同你收好放柜面,1722搞掂鋪大.
1730晚飯以經到咗,掛住寫blog去到1800,見環境好些?嗱淋用滾水送食,食咗一半都無,算數,肚餓還有個麵包.
6點半鐘個痙攣病人被搬走,整間房鬆動晒同靜晒.
1930晚間原有心臟藥到,類固醇早晚各兩口,新加粒白色藥.
2115有新病人到,又有個老人家到,兩個跟床姑娘忙起來,還未搞掂,12床一見有姑娘到,又叫起來,猛話粒豆出血喎,姑娘係咁叫等等,到姑娘搞掂新到病人,又睇吓12床做乜事?原來賴晒屎,兩個又搞餐C,之後才離開.
離開後到新來個呀伯,一來到又猛揾姑娘,總之全部都要揾姑娘?直至0044個96歲呀伯,才推過我後便間房,上正式床,我才開始瞓.








沒有留言:

張貼留言