我的網誌清單

2023年2月4日 星期六

生涯(23)鉅成建築公司1983/01/02~1984/05/15

1982/12/19離開友聯船廠,失業咗12日,就偉成世界花園拍擋馬良揾人?就係咁入咗清水灣道,檳榔灣一地盤,公司名叫鉅成建築公司,老總雷強,管工馬良,我就墨斗王,月薪3000元.

地盤無須打椿,從地腳做起,就係咁做到1984年5月15日,就完工遣散.

期間難忘事實在太多,公司細細,架構細,工友老總玩到打成一片.

學會簡單經緯儀

由於地盤斜坡而建,全統開線有難度,老總借來測量用經緯儀,由此學會簡單用鏡來開線.

地頭蟲

地頭關係,無奈請村內一條靚仔,返工時返時不返,不特止還佢來彈墨,佢還惡過我?佢話我彈唔得呀咩?地盤怕佢搞事,無奈.

驚險

地盤進行期間,有次一單位落石屎,老友管工愛親力親為?走去執石屎面,下欄嘢有女工做,我就在監管落石屎,眼見老友執面地方一潭水?大鑊?應該在下沉?什至會塌都似?嗱淋叫停,連忙同執面老友,釘板木工我,三人走入下便樓內加固,幾驚加固期間頂不住塌下,咁就死得人多?都諗住萬一失敗揾0隆匿逃生,結果成功加固。

愛玩老總

地盤張麻雀枱就一定,一稍為閒啲就開枱打不停,老總愛玩愛熱閙,週時收工陪佢去尖咀沖涼揼骨,當年我還住在白田四區半山,夜麻麻12點鐘車我到城門河盡頭,自行上山回家,村路街燈昏暗,遇著個唔生銹睡袍女人,夜麻麻放狗?還以為撞鬼?嚇得我不敢行,久久才返到家。

又節日幾個家庭,去老總粉嶺村屋家庭樂,玩遊戲,當年大家子女差不多大,還記得我個女玩匙羹雞蛋遊戲,喊住口同我講無可能做到的喎?

又有次佢連同泥水判頭,管工幾個員工齊齊去韓國旅行,去滾去食皇帝餐,留低我一個人主理地盤。

野味

有次村民捕獲野味,果子狸幾百蚊買下來,當時在籠內,用棍搞吓佢,嘩!兇猛到胡胡聲?村民代為宰殺劏淨,事後話對眼爆咗喎?聽講最值錢最補對眼,懷疑劏時被偷走?

果子狸我上司老友老馬主理,佢用個皮蛋缸來煲藥材,唉!皮蛋缸受熱點可以同瓦煲比呢?結果煲煲吓爆裂漏,唉!我都忘記後來點收科lu?

公屋

當年老友老馬公屋入伙,裝修時我去過,眼見對下又在興建公屋,差不多建成入伙,心諗若果能伸請到這裡就好囉。

結果心想事成?當時所做地盤差不多完工,地盤剩餘材料啱晒,又對面爛尾地盤有些磁磚,更加啱用,又得老總幫忙,運輸,泥水,油漆師傅幫手粉飾,得以順利入伙。

完工遣散

1948年5月15日地盤終告完工,地盤一眾員工全部無得留低遣散,而我亦告失業。



沒有留言:

張貼留言