我的網誌清單

2023年2月27日 星期一

生涯(25)失業旅行1984/09/25~1984/10/06.

 失業北上旅行

1984年9月15日離開源盛建築亦告失業.

老馬叫北上旅行,見橫掂得閒,而我什少旅行,乜都唔識?就跟隨老馬見識吓,1984年9月25日兩人孭著背囊,自由行北上西安,一去就十二天。

下來旅程難忘的有

兩條友孭著背包,由深圳上廣州,到廣州要買黃牛票,才得上一卡車箱,聽黃牛講這卡箱到長沙就甩卡,叫我們到長沙站下車,再補票繼續行程喎?

廣州妹

最記得火車在廣州還未開動?突然熄了燈,黑麻麻聽到面對兩個廣州妹對話,佢咁講?若有日能出外旅遊?一定去台灣,睇吓啲人係咪講得咁衰喎?

長沙甩卡 

火車到長沙真係甩卡?車站又鬼咁好服務?招代我倆在間房候車?還告訴我們,有啱火車到,就來叫我們上車。

逼爆車卡

到上到火車嚇QC,迫到爆,簡直難民一樣,插針不下?連櫈底都瞓滿晒人?先前以經有人教路,叫走去第13卡車箱,補卧床票喎?幾艱辛苦走到去第13卡,又驚打荷包,去到誰知硬卧爆棚無位?叫我們去餐卡等,到有才來叫我們喎?

去到餐卡,原來未到用餐時間,係不淮入內坐?好在老馬識做,整包煙過條友,當堂任坐唔嬲?條友廣州人,好好傾,還沖埋茶飲?條友一見有人走入來,就喊打喊殺趕回出去,等咗好耐終於有床鋪,我倆才有覺瞓繼續行程。

寒冷鄭州

火車到鄭州下車,嘩!車站人多到乜?好多瞓晒响地?個個著晒棉衫棉褲,我就凍到縮吓縮吓,鬼咩?我重係著住條短褲?走出鄭州車站,嗱淋去食個早餐,餐後返回車站買票,等車去西安.

等車期間遇見兩個香港女仔從西安到,叫唔好去喎?話西安落雨路爛不堪,塞車嚴重喎?而兩個女仔係從蘭州到西安來,皮膚乾到脫皮,但我倆無選擇,一於前往.

冷凍買衫

就係咁去到西安,一點唔覺困難,但係超凍,嗱淋去買衫,我就買咗件長袖厚底衫.

西安之旅

去過乾陵,兵馬俑,華清池,半坡遺址,華山,大小雁塔,洛陽,白馬寺,龍門石窟,最後關林廟,行程大多都係跟當地旅行團.

期間好多都忘記

兵馬俑

深刻記得兵馬俑,係不可以拍照,但我靜雞雞偷拍了好幾張.

華山

矇查跟住老馬,佢點行我就跟住,無異議,滾雪球下兩個男青年,一對青年男女,去到華山腳,原來要住一晚,才第二朝才開始上華山.

原來住宿有分男女,男的住上層一個大聽,當晚幾條麻甩仔,幾驚有人打劫,我們縮埋一堆,而個女仔就單獨在下層,真戥佢擔心?

翌日好彩無事發生,早上8點鐘,人齊夾錢請咗個導遊,就開始上華山,跟隨導遊係咁上,沿途好多挑夫擔住少量東西上山,大多是水坭,大約三分一包份量而上,沿途所見好多細細個石窟,大概用來落雨歇息用掛?又有好多小童,係咁跟住叫替你孭背囊,一路纒你好耐好耐,都沒放棄?又遇見抬橋的,抬到半途才講數?見到咁情況,乜都唔敢假於人手.

實在太辛苦,去到景點長空棧道,我實在行不郁,我放棄無前去看?就地等他們回來,繼續前行,上到華山頂晚上8點鐘,要住一晚,水源矜貴,每人得半壼滾水,一張床位,當晚諗晨早睇日出,可惜整晚下雨,日出就無lu。

早起來用簷前滴水來洗面潄口,這朝就看到好美麗雲海.

深刻景點見西峰頂劈山救母,真的有個好大鐵斧頭,而上便真的有塊大石劈開兩邊?奇景.

又南峰頂個天池,真係好微妙?個頂唔大,真係有個池?大約4尺乘6尺,水深約1尺,水源靠天落雨?天然定人工?真係不得而知?峰頂太高太險,不敢行近俯望,我要趴在地上,慢慢爬去看,腳軟畏高呀?

到落山封山,許落不許上,才離開華山.

龍門石窟

離開後大小雁塔,白馬寺,跟住就龍門石窟,石窟就大開眼界,簡直巧奪天工.

離開石窟開始思家,不竟拾多天,掛住揾食,老婆及仔女,都忘記去到什麼地方?那時我們還未散band,我就喉嚨痛睇醫生,個醫生見我們香港客,好開心係咁請教我們啲英文,啲友又去郵局寄信,人寄我又寄,結果回家好幾日,封信才到.

關林廟

最後係咁易去埋個關林廟,舉舉關公把關刀,就火車回程返港,結束二人12天西安之旅.


沒有留言:

張貼留言