我的網誌清單

2023年4月27日 星期四

4月27日(四)睡可有夢,打大杏仁,整蒜蓉,老友茶敍,單車失事傷手臂,通街好人,晚餐兩人食.

2023/04/27   星期四   晴  24C 
昨晚馬跑完11點鐘瞓,0240去個所就今晨0636醒去所,算正常番一晚?睡來有夢,夢見揾工,要倒貼一個月工資,才有份工?醒後手機賴床.一賴9點鐘起床.
起來新抱B已返學,老婆早已起床,已烚妥水,在等個女電話街街喎?我就如常搞早餐,0935老婆出門赴個女,我亦早餐.
餐後辧埋件事睇電視,還睇未埋集如懿傳,1100陳成來電,話威哥叫飲茶,又話至電老馬無人接喎?老馬條友邊有咁早起身吖?不如等我試打吓啦?響咗兩次終於響醒,咁就約咗12點半鐘富豪花園,新光宴會廳喎.
見12點半鐘,還有時間,大杏仁碎食晒,不如打番啲?
打完不如整埋啲蒜蓉,蒸個蒜頭,去衣剁碎,牛油整熱搞勻搞掂.
搞掂剛好12點鐘,係時過富豪花園同啲友茶敍,落到車場1209,正準備單車出發,好衰唔衰忘記戴副假牙?想話唔攞算?唉!都係返轉頭攞.
攞妥後就急速踩車前去,唉!去到河畔花園,佢娘親吖?單車徑隧道修路?搞到我單車落樓梯?去到以經富豪花園1239.
富豪花園商場未來過?酒樓在那呀?揾餐懵問人才找到,上到二樓酒樓1240,三條友已經到齊,原來威哥就在隔鄰地盤開工,所以來到這裡飲茶,還有兩個工友食中午,不過我到他們都走,要回去開工喎?幾條一傾粒多鐘,還是威哥爭住找數.
1421離開,陳成跟威哥車走,老馬過對面巴士走,我就單車走.
單車踩過咗王屋公園,過條馬路就係麗豪酒店,單車過咗半條,正上安全島,誰知紅燈兼有對夫婦在前,自己又係衰,懶醒不落車,結果跌下來,單車瞓落地,而左手就挨擦落條欄度,須然有件風褸隔住,但感覺塊皮擦開,今鋪肯定大鑊?前面對夫婦,個女人係大肚的,佢一見到我跌低,就過來幫我扶起部單車,還同我執回條鎖車鐵鍊,轉燈後我都嗱淋推部單車過對面,求其推部車埋欄河一邊,嗱淋拉高衫䄂睇?嘩!大鑊?啲血係咁滲出?嗱淋袋裡拿嚿廁紙出來,用手暗住,部單車放得不好就跌,個大肚女人幫我扶番正,猛問我用不用去醫院?連忘話不用不用,唔該唔該?
跟住麗豪咖啡店有個職員走出來,比我咗叠餐巾我,又走回咖啡店拿些冰粒出來,叫我敷住,又叫埋去室外枱椅坐,又走去拿膠布同消毒水來,問我用不用噴,會好拿喎?唉!都係唔噴,膠布就用不著,傷口實太大,最好有繩比我紥住,在想辦法期間,位人兄離開後,我就諗起有個口罩,嗱淋拿個出來紥,唉!單手又點紥呢?咁啱對開有個女人行過,我就叫呀姐可否幫幫忙,呀姐毫不猶疑過來幫我,幫我紥好,紥好我都走,呀姐反方向過到安全𡷊,都還轉頭望吓我,我都示意ok唔該,又會多好人,好多謝這幾位好人.
離開小心踩回單車場1513,鎝好單車返歸.
回家1519解開一睇,腳傷輕微,手就大鑊,皮擦開好大片,只不過先頭擦開時,紙巾推回好多,剩餘的都不敢多推,唉!都唔知點收科?嗱淋叫老婆烚些少水.
我就嗱淋沖涼,沖完涼用些温和水沖洗傷口,稍為乾身些,就噴上噴霧膠布.
唞咗輪上網寫寫blog,血滲出又祙吓,去到1937老婆叫開餐,有香前三文魚柳,炒生菜兩個人食,餐後新抱幫手洗洗傷口同包紥好.
夜寫blog到12點鐘才瞓.





2 則留言:

  1. 嘩! 個傷口好恐怖呀!
    祝你早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,嚇QC,玻璃手,無晒彈性,一踫唔係瘀就爆光,唔發炎都好快好啫。

      刪除