我的網誌清單

2023年5月4日 星期四

生涯(27)1986/03/03~1987/03/15紅磡黃埔,馬鞍山富安花園.

離開沙田第一城,五期第四十八座.

1986/03/03去到其士建築公司,黃埔花園,其中一座地盤開工,職位墨斗王,月薪2800元.

做到11月8日同事測量呀強叫到,轉去同是其士公司,不同呀頭,馬鞍山富安花園地盤,興建商場,職位依然墨斗王,月薪3000元.

做到1987年3月15日就辭工離開.

其間深刻難忘事都頗為多吓.

難度(45%)

黃埔花園建築,住宅同做開好不同?樓上到住宅個廳係45%?以前做開的四四方方90%度?今鋪有些考起?45%又點開線呢?讀書少,三角幾何識條鐵?又初來步到,同事唔識多個?無人問無人教?當晚首層開線,足之搞到我夜一夜?才搞掂收工?後來揾到竅門,都係不外如是,順利興建而上.

衰咗(花糟)

順順利建上期間,不知何故,有層花糟開錯線,跟我彈墨有三個人,都忘記那條靚度錯尺?到發覺正剛啱落完石屎,於是乎幾條友夾手夾腳,漏夜拆得就拆,當晚石屎雨一樣,從竹棚而下,還好人緣好,釘板,扎鉄,落石屎都幫忙,做妥當無事.(這都是我工作上協調多換來)

笑話(開窗)

鄰座同事姓仇,大家幾座一同興建而上,我座較其他座快,有日過鄰座姓仇座看看?奇怪何解這裡會有個窗?後來才知道佢,日日走過來實地杪襲,唉!須然樓宇尺寸一樣,但格式有點不同?佢座係無喱個窗的,原來佢不懂睇圖,以前佢做開二幫角式,跟吓頭頭尾尾,求求其其揾兩餐。

從未如此體驗過(照蟹)

有日同事呀源,帶兩隻青蟹送過我,都幾大隻,有手板大,好多謝佢,但佢話昨晚捉的喎?嘩!唔係嘛?那裡有得捉?有點唔相信?其他同事都唔信?佢話唔信揾晚跟佢去捉喎?

原來呀源住西貢,大環村人,嗰晚天晴無風,8,9點鐘,幾條友穿晒白飯魚,跟呀源入西貢,再去大環村,攞咗兩隻獨木舟,兩盞大光燈,兩枝長义同兩枝長棍網,就咁划出去,距離好近個小島,埋到岸邊,大約到腰高啲水下船,起初我不敢下水,後來大光燈照下?嘩!水底好清澈,一清二楚,才敢落艇.

兩隻舟兩盞大光燈,一人拿大光燈提到高高,望落水底好清楚,魚蝦蟹乜清楚見到,一見有蟹,我就唔理三七廿一,一嘢插落去好快就一隻,但啲蟹不是呀源送給我嗰種蟹,係較淺青色,有點點花,花蟹,佢哋叫東蟹喎?網上叫梭子蟹.

呀源見我係咁插C啲蟹,蟹一C就好快霉,食唔新鮮喎?教我見到有蟹,蟹就橫行,左手放下枝網,右手條棍义輕輕一撥,隻蟹打橫飛入網,果然隻隻得心應手.

就係咁這晚兩隻獨木舟,沿住個島仔行照一週,簡直大開眼界,水底好靚好清晰,啲魚你有你行,佢有佢游,有啲瞓覺一樣郁唔郁,千奇百怪,簡直大魚缸一樣壯觀,有水蛇有蟮同好多形狀魚類,又見有條水蛇尺零長筷子粗,在水面游,動作快咋咋聲游,好快唔見咗,真係大開眼界。

這晚兩隻獨木舟,每隻照咗大半桶蟹 ,隻隻手板咁大,之後呀源屋企烚熟開餐。

就是這種花蟹   網上圖片

照開有條路,過兩晚又去照過,這晚巡勻成個島,乜都照唔到?原來這晚有風,海面蕩蕩吓反光,就看不到水底,後來呀源叫埋岸邊照,當埋到岸邊草叢,夜嘛嘛草叢以經恐怖,一落獨木舟重嚇襯,地下軟綿綿,嗱淋爬番上隻舟,太肉酸喇?呀源對眼好犀利?一睇便睇到有蟹,之後捉咗好幾隻,有手板咁大,這晚叫做小小收鑊,就咁結朿我從未試過的體驗.

其士黃埔做到11月8日,結耩已完成,同事呀強叫到,加入佢團隊,同樣其士公司,地盤就去到馬鞍山,(即今日富安花園),見所做地盤差不起貨,而馬鞍山就剛開始。

於是乎就轉去馬鞍山地盤,那時還未有巴士直通馬鞍山,只有綠色小巴入到大水坑村,車要入到第一城尾尾,兜過石礦場一個大灣,才到大水坑村站下車,要行幾步才到地盤,所做工程,係商場及停車場.

奇蹟(坐骨神經)

都忘記做了多久?有日早晨起床返工,腰骨無晴晴痛,痛得厲害?連起床檻過老婆都唔掂?真大鑊?勉強沖行個熱水,才叫做勉強行得吓,到坐綠van到石礦場,路爛車跳吓跳吓,痛得我攞命?

就係咁熱水敷到行,條腰才舒服點才返工,返工都做不得?多得拍擋蔡澤雄比張咭片過我,叫我去試吓,就係深水埗青山道,一問叫文匯報中醫,係針灸醫師,就係咁針咗6,7次,就完全無事.

嘩!簡直奇蹟?當期時行不到七步,尾龍骨神經直扯落小腿,痛到行不得,若係咁下去?我一家大細都不知如何是好?

驚險(塌危)

無事一路做下去,去到做商場,商場設計差點孭鑊,我工作時亦差點攞命?

商場設計兩層高,結耩建到頂層天面,當日落完石屎,例牌上去開線,一路忘形的做?做完一睇?發覺樓中間有平蹟像?跟住見呀頭望住我?用隻手指放埋咀,作殊殊聲,那時都知乜事?層石屎似乎有倒塌危機,還好我亦完成工作,離開返地下,一望嘩!啲鷹架,條條曲晒彎晒腰,差在還未塌下來?若當時在上面工作一塌?咁就係咁先?後來石屎形固後就無事.

鬼咩商場設計,二樓結耩係靠頂層兩邊吊柱來吊起,當二樓結耩建成,就凌空一層石屎,一層鷹架支撐兩層石屎,唔塌都算好彩.



沒有留言:

張貼留言