昨晚12點鐘,0216夢醒所,0440醒所,又瞓不返?捱輪為有搞手機,手機爆棚,掉咁啲無用相,一掉到6點鐘,嚐試再瞓過,結果一樣,賴床9點鐘起床.
起來烚水搞早餐,0956早餐,餐後辦事,又好咗啲?辦完件事1140搞吓個渠口?早兩日老婆星盆放水又頻瀉,於是叫攤床煲緊劇老婆起床幫手,豈有此佢起來走咗入廁所?等極唔出來?谷鬼氣唔等佢自己來搞,唔踎得我差點起不了身?到搞掂老婆才出來,1235三口出街,我才電腦寫寫blog.
寫輪blog兩點多鐘,同老婆下午茶食麥記,1514麥記要個餐39蚊兩份食.
吃過坐夠1640,老婆丹尼36蚊買支山西甜醋,話用來醃黑豆喎?
回家1655挨梳化瞌陣邊睇跑馬,去到1818整20蚊孖寶玩吓,9場1號拖下場4同9.
下注後同老婆大家樂晚飯,1910食個99蚊冬瓜盅二人套餐.
吃過坐夠8點鐘,望吓手機第9場剛開跑,一睇孖寶頭關1號中咗叫糊,之後嗱淋返歸.
回家見下場馬還在沙圈,我都嗱淋沖涼,涼後剛好開跑,可惜4,9兩隻輸埋,好衰唔衰隻香港仔跑第二,安慰獎派成3百多元,開頭一睇個名,好唔鍾意,就咁冇預佢,有點可惜?
2110飲我第3劑中藥,藥後辦埋我睡前一切,2230三口返,我都上床瞓.


沒有留言:
張貼留言