我的網誌清單

2015年2月1日 星期日

鴨骨十縠粥,芽菜鴨絲炒腸粉,大個仔.

今日瞓到10點幾鐘,成11點鐘同老婆大家早餐,以為咁晏會少啲人,誰知墟撼到爆,為有邊坐邊等,老婆揍餐來到,才勉強有個孖住位坐,食過早餐,今日跑馬我就買份馬報,老婆約咗個女去扮靚.
臨行浸下十縠米,叫煲粥,早幾日半隻火鴨食剩,就今晚來KO佢.
老婆扮靚我全日在家睇跑馬.睇極都唔知買乜,足知10蚊都無賭,4點鐘過大圍買餸,老婆交帶落要買10個隻橙10隻蘋果,過到大圍站,乜有人排隊,還以茂茂宣傳有嘢派,原來茂茂酬賓做八折,嘥氣5折我都廉貴.
行轉街市買有橙10隻20蚊,蘋果10隻同樣20蚊,豬腸粉4蚊,豆卜4蚊,芽菜2蚊.
今晚餐料有腸粉,芽菜同火鴨絲.
 
夜開飯,鴨骨十縠粥.
芽菜火鴨絲炒腸粉.
人齊四個人食.
飯後果,蘋果香蕉橙.
 
 夜個仔大個仔,希望佢生生性性,健康幸福快樂美滿錢無優.



17 則留言:

  1. 恭喜湯兄做老爺 快做祖父

    回覆刪除
  2. 恭喜你, 以後家裡多了個新成員, 希望喜事陸續來, 很快抱孫啦 !

    回覆刪除
  3. 我都恭喜金寶叔新翁之喜, 好快含飴弄孫

    回覆刪除
  4. 早晨,金寶叔,有事出差剛回國所以有遲來的祝福恭喜金寶叔做老爺,祝令公子婚後事事一帆風順心想事成

    回覆刪除
  5. 金寶叔叔,恭喜你做新老爺!!!!!

    回覆刪除
  6. 金寶叔叔,恭喜你做新老爺!!!!!~yman

    哈哈!唔記得留名呀!

    回覆刪除
  7. 恭喜,恭喜,恭喜金寶叔新翁之喜!

    回覆刪除