我的網誌清單

2015年2月3日 星期二

大日子.

金寶湯退休10多年,捱咗幾廿年,心情籌備成年,今日終於可以放下.
2015年2月2日兒子結緍,晨早個仔班兄弟們去接新娘,我同老婆在家打點一切,拜拜祖先,之後黙黙祈待個仔順利接新娘返.
 
11點40分兄弟姊妹們兒子新娘返到,空間細細一時熱閙迫爆.
 
例行公事,新人同長輩敬茶.
 
搞完小龍鳯就姊妹兄弟們一起去食飯.
 

 
1點鐘到達酒樓,為穩陣起見晨早已訂了枱,來到原來都唔係咁旺啫.
 
食飽後分道揚鑣,後生再外拍照.我同老婆就回家,祈待今晚大龍鳯.
4點半鐘來到酒樓.
 時間尚早,兄弟姊妹們忙著預備下來婚宴,我就默默祈待親友來臨,心情實在好緊張,下來收場會怎樣呢?
等吓又半粒鐘,為何親友為還未到?由於家簇並非熱情和氣一簇,要不停電話趨促,由於間時有限,拍照敬茶須時?心情真係好沉重.
 
賓客終於陸續到,有點失望,越親越遲到,總好過無到,可幸都係兩三有事未能到,時間有限,急忙斟茶敬長輩,長輩又紐令,真有點心急.
  

 時間所限,還有部份未能拍照.(好彩續後都能補拍)
開場白例牌播出對新人成長過程.
便要開始律師為對新人註冊,跟住我這個新手主婚人上枱薟字.
 
薟字後大合照.
禮成交杯.
 
跟住新人續一向父母道謝,真係有點感觸,差點老哭流出.
  
感謝嘉賓來臨同兄弟姊妹幫手,新抱還特別感謝大姑奶,(新郎個家姐)策劃安排,今日咁順利簡單而隆重婚禮.
新人切蛋榚.
 

總算座無虛席,熱閙非常,
熱閙終於來到尾聲,曲終人散,回家都兩點多鐘.


後記:今日婚宴意想不到順利,100分可比95分,在短短時間做足一切,樣樣簡短而隆重,不至令賓客沉悶感覺.

41 則留言:

  1. 再一次恭喜金寶叔叔,我睇這編blog都有點眼濕濕,看到仔仔成家立室老懷安慰!真心替你們高興呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我哋啲兩閒老鬼,個心都罷不到嘢,有事週身唔安樂,辦咗就安心囉,個人太心急,唔掂呀.

      刪除
  2. 由yahoo blog睇到你搬左去呢度,真系有一段日子,好開心有咁高興日子,實在鄧你開心!新老爺,飲多杯!如果你請埋我去, 我一定到!!!!哈哈~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!咁揍場,多謝先.我朋友都無請,係個仔工友同朋友好幾圍,叫做完滿無遺憾囉.

      刪除
  3. 諗起你系yahoo blog度講到同個仔有拗撬,轉下眼又等到佢成家立室,時間真系過得好快,再次恭喜你~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!無你哋我個卜邊有今日吖?yahoo結束時我都唔想玩,唔寫唔寫又年幾,講個仔勞氣多多,大咗識諗啲啦,都唔理囉,樂得清靜,但求健康無優心滿意足LU.
      好多謝你.

      刪除
  4. Uncle Tong, 恭喜恭喜..... Michael

    回覆刪除
  5. 我想你心情和仔仔一樣,既開心興奮,但又緊張,又要擔心又多少客人出席,又怕招呼不週,你已少了擔心天氣,我兒娚结婚,持續下雨。
    你總算放下心頭大石,了卻一樁心事,再等女兒出嫁,你就老懷安慰啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,當年頭個仔話,無得傾一定要搞,由年頭去摘日子,都摘好,女家又話誰相沖,又話忌乜?一改再改行幾轉,又話壓太歲,又要幾舊買幾條符代住,以經頭都大,下來乜禮乜禮?女家又方蝕抵,開大個口,好在個女做這有些經驗,由佢策劃編排,不是新抱場多謝父母,再特別多謝個大姑奶,我才懵然知道,個女扇C草,樣樣跟足,不過扇得太盡,謂少少錢奔波輪,整體真係無得彈.須然無乜點食嘢,但都預咗,婚宴嘢真係做足,攝影師現場幾個人埋頭,電腦剪片,剪出精華就時間,真係好嘢.
      去過好多婚宴悶都嘔,大佬你又唔係大明星,有誰太有興趣看你又長又浸愛情故事吖,每次搞到11點幾12點鐘才散席,番歸都1點兩點,媽媽聲,貼錢買難受.
      成日同自己講,快點過埋這日.
      算做不用心掛掛囉.

      以前我都呻

      刪除
  6. 恭喜湯老兄新翁之喜, 開心之至。:-)

    回覆刪除
  7. 再恭喜金寶叔你們一家!祝新人百年好合。

    回覆刪除
  8. 恭喜恭喜....我朋友10月都是在這擺囍酒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,服務幾好,我全程上落台都有扶住,待應一叫就到,整體真係幾好,家陣全部興晒婚宴專門酒樓,單佢又斦宴,國宴,皇宴三個排頭,好專業,可能兢爭犀利.

      刪除
  9. 恭喜恭喜!!
    祝新人百年好合!永結同心!

    回覆刪除
  10. 恭喜恭喜! 祝你仔仔百年好合!!!

    回覆刪除
  11. Uncle Tong你唔係姓【司徒】呀!?
    好似無乜台山人係複姓的,除非祖族係外來人.........Michael

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係姓司徒,不是台山人,同台山都係入四邑,應該台山最近都歸納開平縣?好近啫.
      以下行冇遠便是我鄉下.
      https://www.google.com.hk/maps/search/%E5%BB%A3%E6%9D%B1%E9%96%8B%E5%B9%B3%E8%B5%A4%E5%9D%8E%E5%A2%9F/@22.324453,112.586496,3a,75y,90t/data=!3m5!1e2!3m3!1s58168362!2e1!3e10

      刪除
  12. 恭喜恭喜!現在疊埋心水等湊孫啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!個仔又唔本事,仔大仔世界,佢有佢諗,佢有佢忙碌,我有我生活.
      多謝,酒徒收點火,慢慢享受人生啦.

      刪除
  13. Uncle Tong, 哈哈,我終於明點解你唔似廣東人+ 咁多鬍鬚了,
    相信你祖先應該係中原人仕,又係在南宋末年逃放落廣東省一帶,
    人老了,祖藉的血液 DNA就出來
    我現在也像鬼婆多過似黃種人!?..... Michael

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!原始時至今,還有幾多係正宗廣東人,就算客家人都係上便南下來.
      你似乎對姓司徒個姓好有認識,唔通你又係姓司徒?

      刪除
    2. 嘻嘻, Uncle Tong, 你唔記得啦!?我父母都係番邦回人,我點會有中原姓氏,我個姓俾你還要 odd...........Michael

      刪除
    3. 唔記得啦,真係你明我,我唔明你,留言名字太亂,乜都好多謝你,多點留言會了解多啲,傾吓偈囉.

      刪除
  14. 回覆
    1. 金寶叔! 我係雅虎網年代比條 link 你睇戲果個呀!? 記得嘛?

      刪除
    2. 多謝.
      諗咗好耐,有點頭緒?係咪好鍾意玩嗰啲好似模型之類,又隻手手指有事,手術後都唔掂嗰個,但我睇你G+個人資料寫係男性?
      都好,多謝你還記得我.

      刪除
    3. 係呀! 係我呀😃好彩你仲記得我

      刪除
    4. 而家果個,個人資料係家人架, 唔係我! 我係"蕃茄麵"

      刪除
    5. 哈!都諗咗好耐,係睇見你蕃茄麵個名才醒起,重有無玩模型呀?哈!好傷荷包喎.

      刪除
    6. 無再買玩具! 但改咗買貴價餐貝! 都好大鑊吓, 一隻碟過仟蚊果種!!

      刪除
    7. 無再買玩具! 但改咗買貴價餐貝! 都好大鑊吓, 一隻碟過仟蚊果種!!

      刪除
    8. 哈!我同你相反,要錢我唔玩.
      行過嗰啲專賣廚具,好似一田之類,嘩!貴到嚇襯我,餐具都係,上癮既嘢,真係無得講.

      刪除
  15. 恭喜金宝叔叔-做老爷!

    回覆刪除