我的網誌清單

2017年7月22日 星期六

相當好瞓,鼻無事,搞搞手作,石仔嶺探戰友遇老細,晚飯4人食.

昨晚新聞未完11點半鐘以經瞓,一覺0420醒,去個所又瞓返,就咁瞓到今早0720醒,又好啵,鼻一點事都無,手機賴床到8點鐘起來.鼻無事小小鼻水啦?不用點呻,轉季以來最好一次.
起來洗面搞早餐上住網食.
餐後0856量血壓132/70-53,食過今早藥,辦妥一切事務才9點多鐘,坐埋一邊餋餋神,星期六乜都無?揾啲乜做好呢?諗起以前留下啲廢物,不如卦響床頭,放下手機雜物都好,兩口羅絲搞掂,幾好.
搞掂才10點半鐘,11點多鐘新抱出門番工,才知個仔重瞓緊覺?原來放假大昏迷,無你咁好氣,等陣1點鐘我都去游水.
12點50分正想執嘢去游水,訊息響,原來老馬找去我,問有無時間去探戰友喎?好,過年至家下都未探過佢?叫兩點鐘沙田站頭兩卡等喎?
未及兩點鐘我以經到咗頭兩卡,老馬即老馬約襯都係例遲,訊息到話要遲啲喎?好,去到兩半鐘才出現.
星期六特別人多,上車無位坐,頭兩卡都算人少,一直企到上水站,來到小巴站天橋,老馬例燒口煙,

天氣好熱行落小巴站,火爐一樣呼吸都有點困難?等咗過一輛車便輪到,話之你上車照撳分段制,然後坐下,傾吓講吓就便到石仔嶺老人區,行到戰友住嗰座以經3點半鐘.
門前種有幾棵蔗,

入內會戰友,戰友輪椅以坐響大廳,成班院友在看排球直播,戰友好精神,說話好大聲,企陣問候幾句,都時間無多,係出去車場就出,唔出就入房傾,後來熱就熱啲,出車場聊.

老馬推戰友出停車場,

老馬好有心,買咗個蛋糕同三罐汽水,平時多數買燒味?老馬話熱喎?



切好蛋糕正在開餐,突然有輛車泊得鬼咁貼過來?心諗有無搞錯?咁多地方唔泊?重泊得咁貼?突然司機放低窗玻璃,掉?原來係老細,特登整蠱,老細時常有來探,但碰正真係難過中六合彩.

咁就一起食蛋糕,汔水得三罐,為有我去機撳罐,坐陣傾陣老細話車埋我們走,我話有事你走先啦,我哋來咗一陣咋?老細話都無乜事,等埋啦喎?
坐多陣都4點鐘,原來老人院4點零以經開飯,唔走都唔得,為有同戰友Say goodbye.
老細車我們上水站就拜拜.

火車途中同老馬傾不停,一傾不覺返到沙田,各自返歸.
回家都5點鐘,繼續直播排球,中國輸咗LU.
1922煮飯,料有隔夜湯,腐竹,娃菜,南瓜,雞汁,魚蛋同雞蛋



魚蛋腐竹泡雞湯

麵豉蒸南瓜,

雞汁蒸水蛋

2034開飯,話之你唔食.
飯後果蘋果共梨共.










沒有留言:

張貼留言