我的網誌清單

2017年7月19日 星期三

從化東方夏灣拿温泉酒店+石碣維也納酒店自助餐三天團 (回程)

從化東方夏灣拿温泉酒店+石碣維也納酒店自助餐三天團(回程)

2017年7月12日    星期三

昨晚食完個食自助晚餐,邊度都無去,晨早洗過白白,8點40分以經上床待瞓,半夜1點多鐘醒醒,電視直播女網,睇咗陣又瞓返,就係咁瞓到今晨近6點鐘醒,賴床近7點鐘,老婆追著叫落餐廳食早餐?話早點食中午餐食好過啲喎?
7點鐘落到3樓,奇怪?烏燈黑火嘅?可能未開卦?為有落地下大堂搞清楚,聶堂遇見團友,話7點半才開始喎?咁就大堂坐陣等.

坐到7點半鐘返回三樓,又係烏燈黑火?見有個呀伯,於是問句?唉!原來餐廳四樓,呀伯好禮貌同我們按埋聶,真係烏籠.
上多層4樓,早餐以經開始咗,兩公婆就開始揾食,牙有點痛的我?為有主攻軟性食物,由其皮蛋瘦肉粥,食多兩碗,其他的都係手機食多.

以下全手機食,我無乜點食過,

飽飽後同團友吹,佢又話去邊處來?佢又邊處?而導遊肥仔話去過江邊來,見話江邊?又幾好啵,問佢行法行多久?廿零分鐘喎?真係好想行吓,睇吓條江都好.

吹輪水返回房間休息,辦過一切事務,還有大把時間,

咁多時間,出唔出江邊行吓好呢?老婆想去唔去之間,望吓出便咁既太陽?唉!行轉回來我諗幾辛苦吓?都係咪搞,留響冷氣房hea好過.

一hae11點鬆啲鐘,執整行理11點半鐘落大堂,放妥行理交過房咭,返回四樓開餐,點心任食.

一向小食的我,好快便收工,

咁既時刻肥仔導遊經過,梗係叫佢幫手拍番張相留念啦.

飽餐點心任食後,突然想起好似少咗樣嘢咁?大獲忘記咗個環保袋無攞,?嗱淋知會肥仔導游,經職員對講機下,同老婆返回房間,拿回我們個袋嘢,袋就無乜重要嘢,係兩支水同支神棍風扇咁.
返回大堂攞齊行理上車,1300準時出發.

18分鐘車程來到行程最後一景點,高步鎮,唯美陶瓷博物館.

唯美陶瓷似層來過?老婆硬係無記性,後來才醒起,兩年前舉家跟美食之旅,美林湖+東莞凱利酒三天,團費900多元,形式上一樣,係酒店景點唔同,分錢分貨,美林湖,凱景靚得多,凱景有泳池.
博物館形式嘢,無乜興趣,,係咁易行行算,

來到這裡,哈!你又識唔識佢?老婆話乜水喎?

與明星拍過照後,來到這裡夠經典卦?有意識可惜掉轉咗?

拍完個經典後又繼續回程,同團友吹水,得知堔圳灣返沙田有著數,又同老婆一試.
旅遊車1538到深圳灣口岸.
第一次經深圳灣,幸好團友熱情,又教又帶路,37分鐘時間以經過晒兩關,嗰然快得多,關與關比福田口岸近得多,又免行水圍至福田口岸一段路,以經著數好多,.
B2P搭一個站.16分鐘便到天水圍西鐵站.再紅磡轉東鐵,大圍再轉馬鐵返到歸1725.
全程用咗1小時49分,摷返紀錄時間,同落馬州差不多.車費成人慳1蚊,長者就慳10.8蚊.




從化東方夏灣拿温泉酒店+石碣維也納酒店三天,順利遊畢,499hea三日係超值.
買來手信有黑豆,杞子,花生同枝竹.






4 則留言:

  1. 我最鍾意深圳湾過關,平路無樓梯,又快又方便,我都乘B2P至天水圍,在轉巴士返家。
    呢個團又平又抵,冬天如還有,我都去玩吓。
    美林湖+ 凱景酒店,不是凱利,我又些印象,你成員生日時去的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好方便,不用點行嗰度好,長者慳成10蚊唔少架,499三日好抵玩,
      記錯咗添,美林湖靚好多,又好禮貌,係唔同,夏灣拿級數係低,服務係差啲,一分錢一分貨,凱景有泳池,可游水好過維也納,無嘢玩.
      係呀,又生日啦,哈哈.

      刪除
  2. 支竹好平喎。沙田賣 40 蚊斤。我買左半斤回來都唔好食嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,香港10蚊得一包仔,腐竹好鍾意食架.

      刪除