我的網誌清單

2017年10月21日 星期六

我的心臟病歷程(3)四 歷時5個多月胸口銀住痛,告一段落.

2010年9月8日開始,心口時不時銀住痛,同年11月6日更入院留醫觀察三日,毫無頭緒出院,出院情況依然,還是時不時銀住痛,12月4日更要去睇急症,經岑醫生推薦,12月4日做埋個冠狀動脈造影及冠狀動脈鈣化,須然報告說不大嚴重,但情況一樣?幾日間又來次銀住痛.

以下是我當年做下的一個表,每日的血壓,胸口痛的情況,同食過什麼藥,

2010年12月13日   無計可施
百思不得解下,見西醫無辦法?於是上網search吓,看吓有乜靈丹妙藥?一摷之下,摷到以下條link,叫(降膽固醇高血壓偏方)

別無選擇為有一試,材料什為普通,價錢又平,就在2011年1月14日開始試煲來食,每天晨早跟條方來煲,吃後半小時才食我早餐.

2011年1月5日   胃藥心口痛?
如是這食咗23天,來到2011年1月5日,發覺我所食的胃藥,食少咗?本來80G食咗40G,於是乎即時食回80G,誰知吃後心口突然銀住痛?大鑊,唔通關胃事?下來6號開始我就不再食胃藥.




2011年1月13日   遺忘木耳方 
而木耳就食到2011年1月13日止,一共食咗31個早上,胸口銀住痛似乎係輕咗啲,而我著意力就落在胃藥度.


2011年2月17日   綜合科覆診 
個多月來我心口痛係明顯輕咗,次數亦減少,而我亦相信係胃藥出事?
2月17日係未留院時約下的綜合科覆診,於是如常去覆診.
醫生唔相信 排期照胃
去到見楊醫生,由於胃藥事件上心,去到拿埋份表出來,將胃藥情況同楊醫生講,醫生聽後有點唔高興,話都違反常理,胃藥保護個胃,還說我不是心紋痛喎?之後我又講個過案佢聽,有個朋友情況同我一樣,心口銀住痛,起初以為心絞痛,後來才知道係個胃損咗.
楊醫生聽後?咁就寫紙你去照胃囉?跟住睇埋我帶來份血壓薄,說食回舊藥啦.
跟住我話喱輪咳,係咪身子唔好寒咳?佢話好難講?楊醫生都唔想同我講?話去睇吓中醫啦?
離開楊醫生房,跟住藥房交藥單,再過威院胃鏡部排期,一排8月2日上午10點鐘,原來照胃前要停藥,唔清唔楚?又要返回楊醫生房問清楚?搞咗輪才藥房取藥走人.

2011年2月24日   心臟科首診 
綜合科覆後一星期便輪到心臟科應診,兩點半鐘去到威院,第一次診還以為新症,原來還屬舊症60蚊,掛號後便過隔鄰南翼一樓,交過預約紙便坐埋一邊.
量血壓,驗尿,心電圖,
唞順條氣才過磅重房量血壓136/81-76,硬係高過屋企量111/67-64,跟住驗尿,好在早有準備帶備樽仔,廁所留下小便,呀姐即驗,用棒一點,問題多多的我,即問驗乜?,呀姐話驗糖尿同蛋白質喎,跟住比張心電圖紙過我,叫去威院嗰邊照,這時個女以經到咗,便齊齊過威院嗰邊做心電圖.
返回一樓見醫生
做完心電圖返回一樓,很快1530便叫到名見醫生,戴有口罩男性醫生,看落好年青,印象中未見過,醫生撳輪電腦,還未開聲,我以交上交香港體檢本CT本掃描過佢,佢好愕然,有料睇?佢睇咗一輪,
專注胃藥
我又張胃藥事件講佢聽,胃藥係2010年6月17日,綜合科覆診時,陳XX醫生見我咳咁耐未好,可能係胃酸問題?叫我食粒胃40G試吓,就係咁每次食藥都加粒40G.
直至到10月21日,又綜合科覆診,楊XX醫生見我食亞士匹靈傷胃,又加多40G過我,但我唔為意,到2011年1月13日發覺食少咗40G,就立即食回80G,當時食後就立即心口銀住痛,到續後停咗,我心口痛明顯減少咗同痛輕微咗.
醫生話心臟無事,胃由綜合科跟番,
跟住講埋由開始心口痛,入院三天,入急症室一天,香港體檢CT,到今次胃藥事件,講晒過佢聽,佢話都唔知啲醫生亂咁比藥?佢話我心臟無事喎?又話個胃部份,由綜合科跟番喎.

2011年2月27日  告別胸口銀住痛
自信胃藥影響胸口銀住痛,一天比一天的減少,而痛程度一次比一次輕,直至今日亦是最後一次輕微銀住痛.

2011年6月9日    綜合科覆診
例行覆診,當日我個女都有陪我去,楊XX醫生,覆診常遇的醫生,亦是位好了解我病情一位好醫生,最奇特連我個女佢都認得?好嘢.
胃藥影響胸口痛
就係好心,見我食亞士匹靈傷胃,特別替我加重份量胃藥位醫生,見到佢當然將胃藥事件講佢知,跟住話停咗胃藥三個半月,胸口銀住痛,至今一點都無再出現過.
取消胃鏡
而安排照胃照鏡,我都唔照喇.楊醫話都時真的無胸口痛,嘛早幾日通知胃鏡部囉,免得人家好安排.
收鼻水藥
胸口銀住痛亦告一段落,又輪到我鼻水不停流,佢話出入冷氣,狗毛貓毛有乜出奇?開些收鼻水藥過你啦,會眼瞓喎?佢話佢都傷風喎.
好好醫生
跟住話其他食回舊有藥,又話都好耐無驗血,叫下次抽血,一輪咀講咗驗乜驗勿,多到我都忘記?我當然話好啦,我話醫生你真係好人,咁照顧病人?佢話還有40個症未睇呀,我話辛苦你,佢笑笑口話,係咪唔好同病人講咁多嘢吖?

2011年6月17日   運動應激心臟超聲波檢查
本應安排2011年7月22日做這個運動應激心臟超聲波檢查,後來醫院來電通知,今日有位可以提前做.
超好人周姑娘
當日1410去到舊威院,心腦電檢部,一位藍衣姑娘接待,姑娘個牌寫姓周,似乎好開心,聽聲似乎係聯絡我位周姑娘,跟住紅衣姑娘替我度高磅重量血壓,到量血壓,我話趕著來行得太急,可否唞陣才量.坐陣其間環顧四週,同舊年來登記時好唔同,裝修過啲房間大好多.
辦入院手續
20分鐘後,周姑娘來同我量血壓,說128/79幾好喎?跟住入房做心電圖,完後周姑娘寫紙叫我過新座嗰邊辦入院手續,又要我薟份同意書,話回來舊座上10M,找羅醫生,到時我會響度喎?
離開過到去新座,揾咗好一陣,原來就急診登記處辦理,交過紙交過身份証登記好,便返回舊座10M找羅醫生,去到周姑娘以經響度.周姑娘好人傾得幾句.
貼上貼子駁好線
換過病人衫後就趟上單車床,其實剛才在心腦電檢部,電視都看過踩單車情況,都有點認識,趟咗上單車床後,姑娘在我身上貼上好多貼子,跟住續個貼子駁上電線.
踩前超聲波
駁好線我以為踩得?誰知周姑娘話未得住,要先照超聲波,跟住一位講普通話白衣姑娘,來同我照超聲波,在我心臟位塗上啫喱物體,用支筆物體係咁捽,捽咗好耐,又捽又篤,又要配合呼氣吸氣閉氣,有時閉到頂不住,捽咗好耐,篤到胸骨都痛埋.
原來係學員
突然有位姑娘出聲,等我來,掉....原來做的係初學?真大劑?等我來位姑娘,一樣大陸口音,但廣東話好得多,同樣叫呼氣吸氣閉氣配合,都捽咗好耐,終於做完,唉!被做的咁辛苦?替你做的可想而知?
外便做三千銀
坐埋一邊休息,見輪到第二位上單車床,見個人都上年紀,過程同我一樣,先照超聲波,但無耐見姑娘響度議論紛紛,話佢都唔駛踩啦,現在都都咁高?見偷睇人家唔多好,都係坐埋一邊休息等,同周姑娘傾幾句,問吓喱個檢查外便做多少錢,周姑娘話要三千元喎,又話這裡都有同外便人做喎.
非一般的踩單車
大約1600條友做完超聲波,又輪到我上單車床,其實同踩單車好不同,個人有要打則身瞓響度,有點蝦米腰的踩,係好有難度的踩.
中港合作
今次多個白袍男仕來,聽口音相信又係大陸人,似乎高級啲,這個時候我感覺到,佢哋係兩班人,大陸人同香港人?好明顯制服唔同?跟住周姑娘同位白袍男仕說,留番啲位置過你哋?好明顯兩班人各有各做,跟住有個醫生到,應該係羅醫生,一睇羅醫生係香港人.跟住做超聲波位姑娘同我套上右邊單車腳踏,而周姑娘同我套上左邊,我同周姑娘講,我唔會另你失望嘅,心諗時常游水踩單車,濕濕碎啦.
運動應激心臟超聲波檢查
於是乎開始踩單車,一邊踩一邊姑娘替我做超聲波,同樣配合姑娘指示,閉氣呼氣吸氣,但腳還是不停踩,做時心電圖,量血壓齊齊開動,大約踩咗10分鐘,心諗唔知踩到幾時?唔留力嘛衰後尾?係咁踩係咁配合,望住個錶去到60至70之間,而姑娘望位螢光幕,係咁叫還差些少,踩快啲踩快啲,聽到咁叫,越踩越落力,踩到我渾身都熱出汗,又叫上身唔好郁,剩係腰下用力,從未試咁大運動量,終於聽到周姑鋃叫可以慢啲,心諗應該係尾聲?踩完望吓個鐘1625,大概踩咗25分鐘.
高難度單車檢查
起來我同周姑娘講,真係唔嘢少,正常無病都未必踩到?周姑娘話都好少人做到,叫坐埋一邊等羅醫生看完報告就知道?正想問多句,見佢都忙都係唔阻佢,走去祙祙身,換回自己衣服.
心臟無事 超好人周姑娘
坐等咗陣,羅醫生來說我心臟無事,而周姑娘就比張單據鋃過我,話上面印有我名過字同條碼曲,等陣做埋個超聲波就可以走得,報告就響電腦出,覆診時醫生會講,又話張單據交咗錢後要撕爛佢才掉,因為有晒你資料.跟住又問我對手,一撻撻瘯?都好多年LU,問過好多醫生?都係比啲喜療妥揸吓算.
周姑娘認真好人,有問必答,又關心又細心.
最後超聲波
坐到1700,超聲波姑娘來,叫我瞓上另一張病床,同樣塗上啫喱膏,要我打則身瞓,而佢在我背後,坐近我屁股,用支超聲波筆捽我心臟位置,情況似背後攬住我一樣,我同樣要配合呼氣吸氣閉氣,今次好快,15分鐘搞掂,她說好好,心臟漲同縮無問題,於是我又略略講我心臟食胃藥故事過佢聽,佢話可能副作用問題?
盛惠150元
祙過心身上啫喱狀藥膏,便同周姑娘說再見,過新座繳費處,遞過單據盛惠150元走人.


回家後才發覺貼子還留在身上.


擇自網上資料  運動應激心臟超聲波檢查
檢查過程
1. 首先醫生(或超聲波操作員)會對你作靜態時的心臓超聲波檢驗。
2. 然後你會在電動踏板面上步行,而該板速度及傾斜度會循序遞增,或作踏單
    車運動,直至達到心跳目標為止(視乎你年齡及病況) 。如在該段期間你有
    明顯心電圖變化或嚴重症狀或徵兆,運動亦會終止。
3. 此時醫生(或超聲波操作員)會再作運動後的心臓超聲波檢驗。
4. 當值醫護人員會密切監察你的症狀,測量血壓及心跳之變化及心電圖,以減
    低檢查風險。
5. 檢查室設有足夠的醫療設備,以作必要之急救準備。



自此之後胸口亦没有再痛過,而胸口銀住痛亦深信係胃藥出事,事情亦就此告一段落.


而6月21日還去咗過北京蒙古9天之旅.





8 則留言:

  1. 回覆
    1. 嗰時就係,跟足條方做,朝朝煲,老婆做.

      刪除
  2. 我家老先生今年開始吃阿斯匹靈,醫生也開了胃藥(耐恩適esomeprazole),不知道是不是相同的。

    回覆刪除
    回覆

    1. pantoloc 40G 潘妥洛克

      https://hk.carousell.com/p/pantoprazole-pantaloc-40-mg-143140059/

      刪除
  3. Sweden藥廠 Astrazeneca AB,耐適恩錠(esomeprazole)

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔同,我隻胃藥pantoloc 40G 潘妥洛克,以前唔係喱隻,係醫院最普通一隻,後來留院時,我以為個病同胃藥有關?個醫生就同轉喱隻,話最一隻喎?一直食到現在.

      刪除
    2. 謝謝分享資訊。我查了這二種胃藥雖不同名,卻是同一種機制的(氫離子幫浦抑制劑)。一天一顆40mg,早上飯前1小時吃。目前吃了半年,好似這種胃藥副作用會影響維生素吸收,血檢報告缺B12,醫生說自已買B12吃(平日吃的B群內含B12,但仍不足)。不知何品牌,後來還是先請醫生開醫院藥局的B12。

      刪除
    3. 係呀成份樣,我就食咗好耐,無乜唔妥,哈!無偈?都要信醫生.

      刪除