我的網誌清單

2017年10月4日 星期三

八月十五


中秋節快樂








6 則留言:

  1. 中秋節快樂。
    你將收來的whatsapp圖加工,我鐘意慶臀圓那張,两隻動物pat pat.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今年少咗好多短片,唉!傳來傳有乜謂.分分鐘中毒.
      可能事前多得以下個提示卦?

      中秋將至,建議大家不要再傳送或轉發已設計好的節慶圖片或影片。 因為這些資料好可能是黑客利用設計完美的圖片、影片,透過暗藏釣魚程式,竊取別人的個人資料,作不法用途。 如大家想問好,請自己打字傳送,保護自己,也保護親朋好友!

      刪除
  2. 金寶叔。你封鎖了呢兩日的posts, 我睇唔到。

    ''早早瞓,睡來麻麻,食感冒藥,整日在家發藕豆,食大家樂,晚飯三人食.''
    ''睡來麻麻,整日烏烏吓,似乎病了,沙田中心老婆兌票,食大快活,質疑無錯,晚飯4人食''

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我以為你哋睇咗嘛?唉!有乜好睇呢?

      刪除
    2. 係咩,我以為你星期六日寫的無公開。我除左星期六晚唔遊blog,一星期都睇6日架。哈哈

      刪除