我的網誌清單

2017年10月16日 星期一

睡來還可,整朝處理我舊照,下午茶大家樂,晚煲粥捱蕃薯兩個人食.

昨晚老婆催速下早點食飯,結果早啲等人埋位食飯,飯前飯後個仔同新抱都忙執什行理,直至9點多鐘終於可出門,我都講咗兩句說話,執整嘢呀,小心啲呀.
可能日間無恰過眼瞓,個女上來好多嘢做,係執佢啲衫,我都好少嘢,10點鐘以經上床瞓,一覺半夜2點多鐘去個所,回來好衰唔衰望吓部手機,就係咁瞓不返LU.捱咗好耐,為有歌仔塞耳,set下一小時,還好夢然瞓返.
一覺7點鬆啲鐘醒,手機賴床whatsapp吓n年舊照,結果換來驚訝回應?
賴床不覺8點半鐘,為有起來,天陰無雨,有點涼快,梳洗弄早餐上住網食,餐後0929量血壓136/74-54.辦妥一切事務又10點鐘,都係唔好懶,繼續處理舊照,一搞又中午1點鐘,關機唞唞.
1點多鐘老婆返,老婆攤唞輪,2點多落大家樂下午茶,吃過坐夠行惠康,買有廁紙兩條返歸.

夜煲粥捱蕃薯,兩個人食,粥薯後蕉,牛奶蕉

10 則留言:

  1. 金寶叔細細個時好靚仔喎! 個嘴角向下, 感覺應該都幾固執吓啫! 哈!
    不過以你當時年代, 父母重有心思幫你保存d童年照, 好難得啦! 我幾個兄姐年輕過你, 一張都無呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦,以前影相幾咁奢侈,有相機都唔知幾咁巴閉,去公園好多影相佬揾食,拿部相機胸掛個相架,比板你睇,比錢同你影咗,寄過比你,幾咁矜貴.
      老豆每隔一段時間,就全家去影樓影合家幅,最記得老豆講,黑白影樓影相,影出來個頭大啲喎?現在諗起都好笑.
      今日科技手機同拍照,又唔駛錢,唔玩就笨.
      哈!左一係我大佬嚟,其如兩張我,你講的固執係咪第一張?

      刪除
    2. 你同你大佬好似樣喎! 個咀形都好相似啫!
      我對某D事都好固執架! 所以你唔好以為我批評你固執, 只係睇相時個直接感覺咋! :P

      刪除
    3. 年紀差兩年,性格超唔同,儍啦一把年紀,要係咁就係咁,無得變,不要講老人家,後生輩都係,所以要化,哈,歌仔有唱,如果是這樣,你不要悲哀.

      刪除
  2. 你都有好多珍藏童年照喎,很有紀念價值。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!有響度,就有響度囉,係呀,無咗就揾唔番.

      刪除
  3. 你小時的相都似你喎,應該年紀最细是由左邊開始,陸軍裝頭最大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該最左一張不是我,係我大佬.太耐了,老豆在時小溝通,好多時最親最唔了解.哈!唔珍惜到時就後悔,珍惜眼前人

      刪除
  4. 我反而喜歡相片,可以一張一張保存下來,現在手機影相,如果無back up,手機壞了,相片就沒有了⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過每次旅行曬番兩三張咁多,都係唔得,兩三張都太多曬唔掂.
      相片會黃變色,而且阻地方,當然要back up啦,手機放唔到幾多?要儲存電腦或外置hard disk.

      刪除