我的網誌清單

2018年9月16日 星期日

防風設施,腳痛難眠,10號風球,入住34年打風未驚過,山竹真的嚇C,中午煮麵食,晚飯4人食.

昨晚臨瞓前,曬晾位上防風板,上妥又輪到㕑房個抽氣扇0隆位,趌跛跛的為有叫個仔幫手,臨急臨忙,用我智慧,拿塊差不多尺寸膠片,鋸條棍,又用個嘜仔,鎚鎚啱尺寸,攝住頂住當,至於穩不穩陣就天曉得?交帶個仔係未瞓著,就久久望吓啦,搞掂2340我都去瞓.
半夜去個所,望望廚房防風設施,風無滴雨無粒,就係咁轉轉反則的瞓到7點多鐘,腳痛瞓不好,8點鐘起來老婆亦跟住,梳洗後腳痛關係老婆幫煮早餐,

餐後老婆又用咗部腦,去到0955去辦大事,嘩!啲風才來料,嘭嘭聲呼呼風,咪話唔驚?嗱淋了事出來周圍昅吓,

一條木一個罐攝住

由於家廚房向正東南偏南,首當其衝,還好昨晚所建做設施還頂得住吓,但打風墻壁滲水,就繼續滲漏,

漏水都係小兒科,到我向東正面窗,現在我才知驚?若果偏南就一定吹正,幾拾年來打風未驚過,今次迎面吹正東南偏南,鋼窗睇住佢震吓震吓係咁熬?窗玻璃都吹有樹葉?現在來講無嘢好做?等個風快啲過,就阿彌吉帝.
見個風咁勁,就赤著腳趌跛跛的,趌去屋前屋後拍番條video,經過走廊都要等風等時機,稍細就急急腳走過,屋前屋後差天共地.
屋後
屋前
回來唞順條氣,唉!當年今日福盈門温泉+海皇星酒店三天,撞正山竹颱風,唉!分享咗兩日,唔通就咁爛尾?唉!C都C埋佢,執執篇blog成兩點鐘才發放出去,終於了件事.
3點鐘下午茶都不用旨意,就同老婆淥兩個麵食,

吃過麵唔係上網便窗前睇打風,4點多啲鐘,茂茂樹林變成光禿禿?

山竹終於竹走,安樂晒.

1954老婆煮好飯,開飯有糖醋骨,椰菜蝦米粉絲,蒜頭豆豉煮蕃瓜.

4個人食.

沒有留言:

張貼留言