我的網誌清單

2018年9月25日 星期二

瞓得好,腳痛15日,整日在家,下午茶大家樂,晚飯4人食.

昨晚八月十五,,在看不見月光下,食過月餅12點鐘瞓,一覺6點鐘醒醒,收音機塞耳下,矇矓瞓到8點鐘醒,相當好瞓,起來還痛,還是趌跛跛的梳洗,老婆亦瞓醒.
上陣網老婆煮好佢杯咖啡,還有我既麥皮,咁就開餐,我就捱我節後月餅.

餐後老婆電腦,我就手機+電視,
youtube睇到條片,係建築中塌樓面,一生建築奴既我,當然分享有關建築上朋友看看,哈!youtube無厘頭片,嗰然有個frind回應?話...大陸時時有發生,好平常喎?咁好嘢?一估就知大陸事發地?
我話啲人似黑卒卒啵?似南亞裔多啲喎?佢就話大陸兩層係咁起啦,我就話落後國家處處都係咁建造啦?





後來施展我啲鍥不捨精神,掉...原來係印度,唉!香港人心態,大多數都係咁?再抽絲剝繭,睇吓條片日子?係今年8月19日中午13:22,放大啲再睇?嘩!好落後啵,田螺機仔撈石屎,咁既機升降機落石屎?唉!我60年代入行都未見過?

一點多鐘,老婆上夠網,就輪到我來寫寫blog.
成3點鐘同老婆落大家樂下午茶,趌跛跛的似乎好點點?老婆28我29餐.
吃過坐夠老婆去買餸,我就邨外最風涼處坐等老婆.

老婆到坐陣又話煲湯返歸喎?唉!走就走啦?正起身之際萬昌就電話到,咁就老婆先行返歸.
唉!霎眼萬昌已經4年多,得個頭,得個腦正常外,其他全部都廢的?咁情況?摷都摷啲嘢同佢傾吓偈啦.傾輪問好偈返歸.
回家1644,個仔返咗來,老婆又快一步霸咗部腦,我為有電視+手機.6點多鐘老婆才離開部腦,又等我來上上網.
8點鐘老婆煮妥飯,開飯三個人食1夜返留湯飯餸.

2 則留言:

  1. 我有月餅,都係當早餐食。
    我在大陸買了五指毛桃,但煮出來的味道,都唔似係大陸飲時的味道,你D係咪在大陸旅行時買

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!唔係咁就點吖?
      我都係咁話,煲極都不似旅行時飲的,都唔知係咪落味精?
      湯既嘢,飲都係口感,有益無益心理多啲.

      刪除