我的網誌清單

2018年9月14日 星期五

腳還痛有鼻水,老婆放假,膝敷冰,又啪消炎藥,整日屈響企,大家樂下午茶,啊茂整餅,晚飯4人食.

昨晚如常11點零都瞓,夜所兩次便今晨6點多,收音機新聞賴床,貿易戰美國要談判,朗普話壓力中國,哈,真搞笑,十足細路玩沙,聽陣8點鐘我都起床來.
老婆放假亦起床,梳洗好先行木耳食,老婆搞好佢杯㗎啡就電腦,我辦妥事務來搞早餐,同老婆兩個食.

餐後1004量血壓111/67-53,有點不相信?右手再量113/68-53.
腳依然痛,似乎再無進一步好轉?不如敷冰試吓,

1030個仔蒲頭買早餐兩公婆食,老婆電腦到10點多鐘,就棄電腦去搞嘢,問佢搞什麼?佢賣關子,唉!看來我喱個老翁,太多牛奶味,老翁無定企?諗吓,萬一你整炸蛋,嘛一切C?
唉!C就C啦,你搞嘢我就電腦上網,相薄一彈,去年今日,原來去咗河源福臨門源酒店+惠洲海皇星酒店三天,又輯輯佢分享過有關人仕賞吓.
腳痛關係,響企不是上網便是看電視,老婆搞嘢原來係整糯米酒,

又買料煲湯,

個仔食過早餐後返房大昏迷,新抱就番工.
去到成3點鐘,同老婆落大家樂,唉!真係慘拐杖篤吓篤吓落大家樂,老婆燒鴨餐28蚊,我就肚仔餓义飯餐29蚊,

吃過坐夠個仔來電叫買下午茶,老婆就麥記餐36.5蚊,買後趌跛跛篤去街市,斬30蚊义燒返歸,
返回樓下見環保呀姐,傾兩句,了解吓佢痙攣似的症狀,原來無家族遺傳,成30多歲才開始行動不聽指令,醫生話大腦問題?無得醫喎,只會惡化喎?話好幾年前還有工作,現在唔得喎?
傾陣回家4點多鐘,老婆處理今晚餐飯,我就上網寫寫blog,山竹迫近,已到菲律賓,
看來真的隊到正一正.

興起又搞搞意思,整條超短片玩吓.
隻腳痛咗已經第四日,消炎藥以經四粒,硬係好唔晒?第五粒若再係咁?就係咁先?
藥後繼續youtube,咁高清畫面,咁上下音響,種種型式節目都有,問你又如何抗拒,又有乜辦法唔整日youtube吖?

2025老婆叫開飯喇,菜料有斬大舊义燒,腐亂煮薯苗,鯪魚瘦肉煲葛老火湯.
3個人食,1夜返留湯飯餸.

4 則留言:

  1. 尼煲湯應該專登為你煲, 希望你隻腳快D 好番!
    我以前手掌筋痛,用必理痛鎮痛貼幾有效,不過你係內部痛, 就唔知有無用啦! 或者可以去OK或藥房買一兩片黎試吓, 好似十幾蚊有交易!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!唔係,個湯係佢自己瞓矮頸,煲架.今劑大鑊五粒消炎藥都好唔晒?
      敷冰好啲囉,過多兩日再算,今日好咗啲囉.

      刪除
  2. 條片佩上音樂,都幾過癮。
    以前消炎藥萬試萬靈,今次唔得。
    煲湯都幾貴,我一日不黐家,不知米價,今日有時

    回覆刪除
    回覆
    1. 貪得意玩吓啫,其實可以copy多幾條駁長佢,音樂可以長啲,好啲囉,唉!都係試玩吓啫.
      係呢?係好咗好多,但係好唔晒囉,都食五粒,唉!都唔知好唔好得番?
      係呀,乜都貴.

      刪除