我的網誌清單

2018年10月6日 星期六

嬲爆一覺天,腳痛26日,體137磅,大家樂早餐,試踱公園,瀝源食吉野家,晚煲粥炒烏冬,三個人食.

昨晚飯後又同老婆開拖,事源食完飯,食剩啲餸尾,啲仔女叫個老母搞掂佢,其實幾拾年來都係咁,個老母不理乜都掃埋肚,唉!見老婆一日比一日漲爆,忍不住我就話,你咪食啦?老婆永遠係咁?搭棚佬包頂包撐?大大聲的回應,你理得我吖?嘩!當堂火起三千丈,我極猛力的拍落張枱度,好大聲話有無搞錯?跟住好兇狠的媽义佢.嬲起來一手搶去佢碗嘢,連碗都掉落垃圾桶.回來繼續狂罵,乜乜XY都出齊,個衰女幫口,又閙埋佢,上襯唔係喱樣嗰樣,遲早一刀桶C你.閙完一輪,谷鬼氣早點關機,10點鐘都上床瞓.
3點零鐘夜所一劑便瞓到今早7點多醒,稍賴床都起來,梳洗後諗住整早餐,早餐無鮮奶,唉!無心機,開電腦上網.
老婆瞓醒自攪早餐食,上陣網0908辦我事務,見都好耐無上過磅,於是一磅,137磅重咗?

早餐未有著落?於是拍拍老婆出街,都諗住老婆未嬲完,唔會去?哈!又無事喎?
咁就齊齊大家樂,篤篤篤腳又明顯好啲,大家樂好多人,老婆獨替我買個30蚊早餐.

吃過手機過走人.
廿多日無離開屋企,係時試試踱去公園坐吓,篤篤篤去老地方公圍1120,唉!對腳似乎極限,痛到行不得.

坐夠瞌過眼睏1點多鐘,諗住過市心下午茶兼買餸,唉!都係無謂搏,踱去就近乙明站搭程車好過,好運商場下車,再經百佳過瀝源商場,1405來食吉野家,兩位44蚊.
吃過手機又玩吓嘢,下載幾張得意妹網紅小蛮,整條片玩吓.

搞掂行商場,759又77折,行過望過走人,還是佳寶買點嘢,買有子母奶兩盒25.9蚊,醃好雞扒16蚊,雞蛋一排27蚊同香蕉6蚊,再踱回市廣場,搭程車返歸.

回家1625發現有個煲,新抱話係禮品喎?

老婆回來又用咗部腦,5點多鐘新抱出街唔食飯,個仔又剛好返到,1945老婆開工煲粥喎?我才上網寫寫blog,適逢新聞透視,貿易戰,國家事當然關心吓,美國聯合來圍堵中國.
2007老婆鹹皮瘦肉粥煲妥,同蛋絲炒烏,開餐三個人食.

粥後果香蕉.

2 則留言:

  1. 無辦法! 一個被竉壞O既老公, 脾氣係大好多O既! 哈!
    其實你覺唔覺得有個咁竉你O既老婆好幸福架?
    我唔比人鬧得架! 所以兩公婆相處近三十年, 唔記得佢有無閙過我, 或者都只係試過一兩句卦! 當然我亦無乜鬧佢啦! 鬧黎鬧去盞傷感情!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!做閙當然係唔啱,佢實在好不擇食,唔制止佢C硬,幸福都要有健康架.
      唉!火遮眼無偈,唉!我都一把年紀,夫婦嘢見得多,見有啲朋友兩公婆,更離譜更惡劣都見有,佢來講都算難得.
      唉!有誰想家嘈屋閉吖??

      刪除