我的網誌清單

2018年10月13日 星期六

睡來有夢,早餐兩人食,腳痛初癒,同華踩轉城門河,食大家樂,賭馬獻30,晚飯4人食.

昨晚12點鐘才瞓,湯水多,夜所兩次便瞓到0656醒,睡來有夢,夢見返工,返到地盤寫字樓,見墻上個卦鐘好靚,諗住佔為己有,便拿走去開工,卦墻鐘都好大個吓,拿住要上天面,地盤通道左塞右塞,諸多阻滯,要樓梯轉別處樓梯,途中見爆炸標在工作,平水儀打平水,終於上到天面,但良心發現,好想放回個鐘返寫字樓,幾艱辛苦,終於帶回寫字卦番好,咁就醒咗lu.
收音機賴床,可惜鼻塞鼻水困擾,夾硬捱到0750,無辦法為有起來,梳洗搞早餐,老婆亦瞓醒蒲頭.
早餐就鮮奶麥皮,整多份芝士蛋冶,老婆沖杯咖啡食蛋冶,

餐後老婆電腦,我就辦大事,其間同華仔吹水,今日無工開喎?傾偈傾到拍照,話好後悔無同啲仔拍照喎?現在都長大了,唉!你啲老一派頭腦,邊會諗到吖?我拾多年前寫blog影相,成日被人閙,比人當怪獸睇?話乜都影?現在啲友whatsapp可止影相,重拍埋video,其實我行先啲友拾幾年,一吹成40分鐘,老婆來拍門要廁所我才收線.
坐陣1026量血壓137/76-60,食今早藥,個仔同新抱頭,原來個仔放假,個仔買早餐.兩公婆食咗,一個再返床瞓過,新抱就返工.
11點多華仔來電,說想要兩個麥皮桶?無問題重送埋包A4紙過你都得,跟住又叫踩單車,都好,腳痛成個月足不離邨,試行吓都好?又話陪緊老婆惠康買嘢,要拿返歸先喎?好電聯啦.
1230華仔來電說得喎,咁就攞埋兩個吉桶一盒A4紙,今鋪無得拿拐杖,唉!其實都無乜信心?好小心的放輕腳步,一步步的慢慢趌去單車場.

1248趌到去,望吓自己部單車,唉!玩完?還好早前收埋部劈砲Gobee單車,睇吓踩唔踩得先?踩落又OK啵?可惜個座位鬆,踩來趌上趌落,華仔亦到,臨急臨忙無偈照踩啦,
腳痛初癒,其實踩係無問題,係行就痛啫,同華仔邊踩邊吹水,一路經曾大屋,乙明,沙角才出城河邊單車徑,才一直向馬鞍山方向踩去,一直踩到來這裡翠湖花園.

在這裡有蓋地方坐,腳痛初癒都無謂踩遠,坐輪吹輪水,華仔老婆又來電追人?正想回程,見有條單車客在修單車?於是問聲有無士巴拿?於是修修個座位,唉!始終都差啲修不穩?見個單車客想換內軚,於是幫吓佢,但係整極都幫佢唔到?同華仔搞咗好耐,都係無辦法?1430同華仔都回程.

沿城河邊回程,嘩!山竹破壞,大大棵樹都連根抜,全部放兩旁還未清走?

同華仔乙明分手後,返回自己單車場,1508至電老婆食大家樂,以為個仔放假,就霸張枱,誰知老婆到,話個仔唔來,要食外賣喎?咁就老婆豬扒米線餐31蚊,我就米粉餐26蚊,個外賣就39蚊.

個仔唔來就讓過老街方X太同個女,個女同我啲仔女差不多大,正所謂睇住佢哋一個個長大,咁又幾拾年?而老太好怪?幾拾年來口音無改?起初還以為佢上海人?夾雜啲普通話音難聽?唉!原來佢正宗北京人,話係正宗北京話?唉!才知自己啲普通話咁差勁?唉!唔坐埋唔傾唔知咁多嘢?
老婆買餸,我就留守大家樂賭馬,結果又貓埋?貢獻30元.

老婆買餸回來,就齊齊返歸,回家1630買來有油麥菜蚊,鯇魚25蚊,節瓜6.5蚊同瘦肉15蚊

回家繼續睇跑馬,見第九場熱門太亂都忍手唔賭,到跑完馬就開工,寫我今日長長的blog.
2035老婆飯熟開飯,有灼淥油麥菜,梅菜蒸鯇魚,鹹蛋瘦肉節瓜湯,3個人食1夜返留湯飯餸.


2 則留言:

  1. 寫今篇Blog咁長,一定又要一些時間精神。
    芝士蛋包睇落幾好,少見你整囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過有相有紀錄,時間唔耐想吓就寫出,好快啫,哈!同作嘢差得遠LU.
      都有不過懶多,求其填填個肚算.

      刪除