我的網誌清單

2017年2月2日 星期四

年初六,睡來尚可,一傾粒多鐘,游水不成,交居要費屋租,下午茶麥記,晚飯鹹雞蒸雜菜,3人食.

昨晚12點前都瞓,一覺5點多老婆醒我都醒,去個所回來又係瞓不返,為有耳塞歌仔瞓,矇矓到8點鐘,收音機賴床9點鐘起來,街外天陰微雨,老婆又留下字條晾衫,邊煲水洗面邊晾,搞掂搞早餐,食住來上網,寫下今早事辦大事.
上輪網whatsapp陣,個侄揭陽whatsapp來電,好多嘢講,講吓人與人聯繫,訊息上千奇百怪,又講吓家簇情仇,唉?輩份唔同,又點可以講得太多呢?唉!總之性格生出,無得改變,順其自然啦,一傾又成粒多鐘才收線.
望吓鐘?都成1點鐘?嗱淋斟杯奶,食幾件曲奇,執嘢去游水,還未出門老婆以經返到,明天洗池無得游,游就今日.
過到單車場,見隻貓依然伏響原位?

都唔理推著車上路面,騎上單車諗吓?好似無帶泳褲咁啵?於是乎摷吓,果然,?無偈為有返回車場,一波三折都係唔去游LU,鎖好單車離開,隻貓依然,行近些微張口,唉!都係無謂騷擾你.
 
回家老婆正在剝瓜子,今日2號居要費屋租未交?嗱淋網上去搞,登入一check早前買手機150元回贈,嗰然到咗,搞掂屋租,個仔同新抱出街,今晚唔食喎,大概兩週年紀念,出外慶祝卦?
上網到2點多,老婆話煮麵定外出食呀?諗落都係出街行吓,老婆拍醒個女又話去喎?咁就一等再等,3點多出門,大乜樂食得太多,不如轉食包啦,咁就三人走進麥當當,食迷你包餐,一食60多元喎?個女付.

吃過坐夠行超市.
超市一掃31蚊,有香蕉5蚊,澳州金筍10.9蚊,檸檬3隻11蚊,再街市莞茜4蚊返歸.
 
回家5點鐘,老婆話超眼睏喎?走咗去床瞓,我上陣網個女又話要電腦,咁我就恰著眼睏看電視.
7點鐘煮飯,料有冰雞一隻,排卜一排,金筍4條,茜蘭花一個.

老婆覺覺,全程我來,切菜斬筍雞開邊

 30分鐘雞熟菜稔.
 
20分鐘飯熟,

鹹雞雜菜.
 
 鹹雞隻.

 8點25分開飯,等佢等埋佢,8點50分,3個人食.

飯後果蕉

6 則留言:

  1. 常睇金寶兄BLOG, 第一次留言. 講開麥當當, 有隻麥麥聴App, 做完問卷送蘋果批. 今天做問卷, 明天送. 不過要11:00後先有得攞. 我試過, 淨攞蘋果批都得. 有興趣可以試試.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先,麥當當好少留意佢啲優惠,都好少食,啲嘢越來縮水,似乎粟米批好啲無咁甜.或者試試睇吓.

      刪除
  2. 香港依家有這種包裝的紅蘿蔔賣,不過貴D喎,我地平價到啦

    回覆刪除
  3. 我從未吃過兒童餐.
    你煮飯要20分鍾, 我家煮很少米, 10分鐘搞掂.
    雞皮很黃油.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈?兒童餐?我都未吃過喎?20分鐘大約啫,隻雞幾好,不過買咗啲成日都唔番嚟食,等無可等,為有煮咗至算.

      刪除