我的網誌清單

2017年2月3日 星期五

相當好瞓,老婆放假,老婆共女自助餐,整日在家,晚煲粥煎麵5人食,

昨晚12點前瞓,2點多鐘去個所,就瞓到今晨7點鐘醒,去個所就瞓不返,暖粒粒下賴床,就係咁唔願起床,賴著到9點幾鐘,又矇矓見自己起床,嘩?天旋地轉,差點暈低,望吓老婆張床上格床無咗嘅?老婆就跟手幅墻按制開燈?咁我就醒咗?才知自己係發夢?
起來差不多10點鐘,老婆放假亦起床,洗面搞餐,上網寫下今早事,望吓個市,唉?又跌?無眼睇辦埋大事.
事畢上網,上兩上擋機,無偈?為有強行關機,重開後原來滑鼠失靈,於是換過個隻繼續,11點多老婆約咗個女食自助餐,新抱亦出門番工.
老婆有節目,我就獨自在家發藕豆,2點多淥個麵食,其如時間不是剝瓜子,便收whatsapp同回覆,就係咁過咗整個下午.
5點多鐘老婆來電,話在大圍喎,問要買乜餸?昨晚剩下隻雞不如煲炒麵,就買啲煲粥炒麵囉,還有記得買干葱.
6點半鐘老婆同個女返,買有干葱三包5蚊,麵4個10蚊,韮菜2蚊.

老婆回來就煲落粥,我來處理其他料,張昨晚食剩隻雞撕下, 骨就淆定湯,其他有韮菜,腸絲同麵.

一搞又成9點鐘,雞粥一鍋,

麵炒不成,為有煎,
 
韮菜腸絲煎麵
 
雞粥

 9點鐘開餐,5個人食1夜返留粥留麵.

6 則留言:

  1. 今日人日真係好多人煲粥食喎,生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!人日煲粥,真係唔識?見雞骨唔嘥,所以煲吓粥咋.

      刪除
  2. 老婆和女自助餐,剩下你一個更清淨。
    一炒炒三碟麵,有又排食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!無興趣同仔女一齊,樂得清靜一個人.
      哈!唔夠食呀.

      刪除
  3. 很厲害!每次煲粥都好錦,是不是有絕招?有黃金比例?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱隻米好正,好軟熟,我鍾意,又平又靚,759叫農家少女,唔係成日有賣,有我必定買包士啤.
      老婆煲,無架,都係先浸吓佢,滾水落係咁煲囉,杰就加水.

      刪除