我的網誌清單

2017年2月12日 星期日

整晚發夢,第7次北上睇牙,大佬個侄同行,中午飲唐茶,黃昏露天茶座,晚飯淥麵兩人食.

昨晚晚間新聞後都瞓,一覺6點鐘,被個夢驚醒,夢見自己迷路,(拿住箱廢紙行落山下,落到去放入間屋,到回程行極都唔識上番去,大聲問個呀伯,咁就醒咗,)去個所回來,望吓手機6點10分,瞓不返,見夢多數會忘記,於是手機寫下個夢。
寫下個夢又瞓返,唉?繼續發夢,(夢見自己又係迷路,在一個較舊市區, 部手機失靈,於是在一處像人家梯底地方修理,誰知稍為行開吓,回來部手機被人拆開過,所有線被人剪斷晒,部手機散晒,)咁就醒咗,拿部手機望吓?以已經8點10分.
稍賴起來,天氣似乎暖番,有太陽處理一吓曬晾,煲水洗面搞早餐,牙肉痛,假牙繼續休息,邊早餐上網寫下今早事,餐後9點09分老婆瞓醒蒲頭,我就量血壓135/75-53,食過今早藥辦大事.
辦埋個理想大事,刮埋初一至今16日無剃鬍鬚,10點25分係時候北上見侄新抱牙醫.
 11點10到上水站,大佬同侄以經到咗,就車箱會合,一同過關.
12點鐘來診所樓下,約好侄新抱係1點鐘,咁就先行去飲茶,幾次都係4樓這間酒家,誰知上到去爆棚要等.
 
見等候人太多,於是走過對面馬路,另間叫金中杯酒家.
 
 上到去一樣爆,為有拿票等位,酒樓叫NO好得意,先用普通話,跟住廣東話,英文就無嘞?等咗25分鐘,好彩酒樓大,流動性大便有位.

坐下開茶無耐,侄新抱亦到,一共4個人,這時我又要暗中除下假牙,實在太痛不能食嘢,無聊望吓個價錢牌,一點都唔平,一碟干牛河48人仔,一碟仔木耳冷盤都要18蚊,吃夠坐夠1點52分,個侄新抱埋單375元,微訊支付平好多.

離開酒樓返回診所,稍等10分鐘,侄新抱叫我做先,由於牙骨腫咗,假牙個不銹鋼位壓住痛,侄新抱好好心機,磨吓執吓,開大啲個位,讓不銹鋼壓不到傷口,一次一次的試,大約25分鐘,終於舒服晒.
跟住輪到大佬,大佬大劑啲,要成棚牙做,要做模,又要吹乾,我同侄仔在外便等,睇吓電視,走廊吹吓水,等到4點35分,大佬今日part叫做搞掂,才熄燈鎖門走得.
 
離開診所侄仔建議飲嘢喎,咁就前去皇庭廣場,
 
 侄仔帶路,經過好多露茶座,
 
有心儀的,又無位,足知選擇這間,我話這餐由我來付啦,但個侄同侄新抱又唔肯,新潮嘢我又識條鐵咩?我就要杯法式熱奶茶,佢哋嗰啲,叫做講過,我都忘記LU,記得的叫芝士流心撻喎?重有樣叫日本乜乜?同薯條囉?一坐一聊,大佬少有叫聊得兩句.
坐到6點37分,枱燈出動,我們亦係時候要走.

 沿著地下城一直行去會展站,搭兩站便到褔田口岸站,這裡係人嘟吓,慳3蚊過關,但無我份.
 
 順利過兩關,大佬門上水下車,我就輕輕鬆鬆返歸8點鐘.
回家老婆又唔肯出街,為有屋企煮,雪柜料淥麵食.
 

麵後我又要忙LU,寫我今日blog,勝在夠勤力,乘勝追擊大結局都無睇,23點07分出blog搞掂.


8 則留言:

  1. 有個做牙醫o既親人真幸福啊! 尢其係佢地真係孝敬你, 經常倍你一齊去, 自己仔女都未必樂意咁做架! 太羨慕你啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我成日同個侄講,真係多得你咋,我總算搞掂啦,好開心了件事.
      開頭真係好煩,要搞咁多次,又上又落,頭都大?
      今次佢老爺棚牙重大劑,無晒牙,整好後有排執有排調.
      有樣嘢好奇怪,我上去全程碰襯啲人,大多數講廣東話,反而我住沙田區碰襯好多人講國語,可想而之幾多大陸人落咗來香港,重係家庭細路多

      刪除
    2. 我有個客為左想d仔女o係香港讀書, 都專登買樓, 好似o係香港讀好過大陸好多咁! 但天水圍區都無乜名校啫! 尼區好多國內黎o既遊客或者移居黎o既家庭, 我覺得佢地都已經盡量想融合, 所以都唔太常見有吵鬧o既情況出現! 不過d小朋友就似乎有點被竉壞, 食野敲枱, 個阿媽點都阻止唔倒, 比著以前o既我, 講唔聽帶去厠所聲佢一巴掌啦! 哈哈!

      刪除
    3. 係呀,沙田區大啲,豪宅都多啲,周時見啲穿得好除便在馬路,等接細路放學,內地啲細路係百厭啲,唔怕人,香港啲怕事,斯文啲,淨係地鐵轆柱,內地細路車車轉來玩,男女都係,父母什少出聲.
      時代唔同,13,4歲比人閙兩句跳樓,新聞幾單啦.

      刪除
  2. 回覆
    1. 好,牙肉變化,起初係無事架,點知迫吓迫吓,損咗重腫,不銹鋼車走腫位部份,舒服晒.

      刪除
  3. 搞左咁耐,假牙是否戴得舒服了。
    大陸很多時用微訊找數,不只大酒樓,而是有很多小店也是用微訊付款,比香港還先進。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不紐無事一邊,誰知壓吓壓吓,損咗腫咗,要圈走不銹腫位置,當堂舒服晒,暫時無事,除非牙肉又變化卦?
      有著數個個都用,好似有成八折找數架,不過堔圳嘢越來越貴.好奇怪福田全是商廈,星期日街上好靜,但酒樓間間都爆.
      重有樣好奇怪現象,我全程碰襯啲人,大多數講廣東話,反而我住沙田區碰襯好多人講國語,可想而之幾多大陸人落咗來香港,重係家庭細路多.

      刪除