我的網誌清單

2017年2月1日 星期三

睡來尚可,想舊事,游水600m,黑色年初五,下午茶大乜樂,買六合彩,晚兩個人淥麵食.

昨晚如常12點前都瞓,一覺5點鐘去個所,又瞓不返,5點半閙鐘響老婆起床,到老婆返工,我依然瞓不著,無奈為有耳塞歌仔瞓,唉?都係瞓不著,掉..索性手機上網,睇兩睇都係算,諗起朋友?無晴晴又話前列腺癌,唉?每個人身體梗係有樣嘢?於是諗起自己心藏病,諗吓諗吓咁就瞓著咗,一瞓就9點鐘,收音機賴床,到10點鐘才起來.
幾天來右大髀無晴晴痕咗幾日,求其摷些藥油搽吓,又似乎得啵?痕?蝨從那裡來?唔通條N年LEE牌牛仔褲?近年瘦咗成10磅,拿出來又啱著?穿咗幾日,唔通係佢有蝨?穏陣啲都係洗咗佢.
開動洗衣機才洗面,搞早餐上住網食,今晨想起心臟病,木耳條方無事都好多年?飲水思源,又摷吓個紀錄,原來2012年4月26日留醫無符?出院後兩日,開始食木耳條方,直至今日都無事,都差不多5年LU,摷輪紀錄上陣網又12點幾鐘.
過年來成星期無游水?1點鐘執嘢去游水,落到單車場,攞單車時老婆返到,傾兩句我都係去游水,過到泳池1點35分,大鑊忘記帶銀包,在門口諗咗陣,咦?袋有利是喎?拆封利是機換過碎銀入場.
更衣室搞掂一切,池面熱身,有太陽泳客多,稍熱身1點48分下水,埋頭係咁游,人多關係被人踼兩次手抓一次,2點21分,12個塘夠數,到埋梯上水時,又被人碰一嘢,唉?真係黑仔.
更衣室搞掂一切,同呀王吹兩句水走人,單車沿城河邊踩回家,.
返回單車場,鎖好單車,見隻貓踎響度,平時未埋到去,以經走夾唔抖,今次行到埋埋,都係微微張開吓個口,唉?看來病都似?毛色都無往日咁油潤?

返歸都3點鐘,兩母女話落大乜樂下午茶喎,咁就齊齊落去,我食個米粉餐25,老婆熱狗餐25,個女就食個沙律炸髀炸34蚊,唉!老婆吃完,我吃完個衰女隻炸髀還未開刀,到開刀慢慢切走啲濃,層皮就刮走啲膏,續一慢慢細嚼,唉!等你都儍,我都走LU.
 
回家4點多鐘.上網寫我今日blog,看陣電視7點半鐘,新春金多寶買六合彩,同老婆合共投注70元.
夜佢唔食,佢又唔食,我同老婆兩個人食,又雪柜料煮麵食.

 成8點55分開餐,同老婆兩個人食.
 

6 則留言:

  1. 上次發手痕買左尼隻麵, 可能我煮得太耐卦, 太"林" , 覺得唔好食o既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢廣告犀利,猛話夠健康,麵都係差不多,佢有隻叫生麵王又幾好食,好爽吓.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,差不多15日就煲劑,食個星期架.

      刪除
  3. 隻貓貓很可憐,連毛也腿色。
    煮麵食快趣方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日見佢又伏響嗰個位,都唔知係咪伏天光,係就慘,毛色蒲鬆,睇嚟真係有病.始終都要食飯,喱輪大食咗,又會咁肚餓?

      刪除