我的網誌清單

2018年4月12日 星期四

台山星温泉,中山朗達酒店三天(1)

2018年4月9日參加咗喱團三天團.
晨早5:40手機響我都醒,旅行前夕有覺瞓吓,都算唔錯,吃過早餐吃過今早藥,06:29同老婆出門,過到大圍轉車站06:52,好唔好彩,要等兩班羅湖車才有班落馬洲,又嘥我9分鐘時間?
過到落馬洲站07:35,站內稍休,07:35開始過關.順利過齊三關07:50,三分鐘便找我們要找橙旗32報到.

導遊姓潘,一望似曾見過?於是手機搜吓,以前那團跟過佢?儍吓儍吓的在谷歌相薄內找?搜咗好一會?老婆突然話在這裡上網?才醒起漫遊?大鑊?忘記飛行模式?唉!不紐到上水站已經撥定去飛行模式,今鋪繼堔圳灣口岸又來一鑊?看來又唔見多少了?
08:13人齊出發,以往一樣要行去水圍上車,08:26去到稍等,08:34旅遊巴到,


我同老婆坐頭位3,4號,司機後便上落方便.

09:20來到深圳灣口岸,第二站接團友,才發覺我們條線有兩團,兩部同款車出發,我部有點特別?部車梯級有張鐵櫈仔?

由於最底一級離地太高,司機醒目,做張鐵櫈仔,用條鐵鍊帶連著,當到步司機嗱淋下車放好櫈仔,我們才上落,夠晒安全方便,值得一鑽.

整團44人09:35人齊出發.09:58來到虎門服務區,團友鬆鬆.

老婆口痕6蚊買條粟米,大大支又靚又抵食,

11:41來到中山市,滙都酒店這間興香閣食中午飯,44人分4圍,1,2號枱14人加兩個菜喎?



14個人一圍,加兩個菜,尚算唔錯.由於第一餐團友唔熟,拍照都係無謂太張揚,大睇拍張算.
飽飽繼續行程,11:27來到核團第一個景點,中山南朗鎮.(南朗古廟群),古廟群以前來過,齊條街全是廟,可惜全是現代建築,無什睇頭?





兩車團友來到,得少部人去廟參觀,大部大份走咗去荷花池購物,

連老婆不例外,15蚊買包菜甫,20蚊買包醃柑桔,15蚊買包白瓜子,白瓜好肉好剝,無買錯,正.

相反荷這邊景色還靚,可惜荷花不著時,否則會更加靚.



拍輪照14:05離開繼續行程.
途中兩傍一望無際,全是魚塘,
中山餋魚業都幾犀利.
6:00終於來到該團重點,台山星温泉渡假酒店,舊年才來過,貪佢温泉方便,温泉就在地下,酒店就麻麻,又舊又殘.單張上寫有全新裝修,又睇吓點?

同上次一樣有迎賓下午茶,奶茶杯,菠蘿包一個,同綠豆餅件,糖水券同上次一樣.

吃過入住酒店新事物,話回鄉証無得集體登記,一定要親身登記樣喎?還要拍照配証件,無得偷雞搏懵.

圓波波就係鏡頭.

排隊搞輪上房,樣樣還可以,導遊亦巡過,誰知走漏眼個電視?他媽的,竟然細過我屋企部電腦芒,豈有此你.

嗱淋落前台投訴,他媽的,究竟係電腦還是電視呀?她說大床房係咁細喎?唉!我唔想同你講,你幫我找導遊上來再說.
導遊上到來,話大床房係床咁細喎?幫我換個間雙床房喎?要上一層六樓喎?不過無聶要我爬一層?睇過都無乜要求,是但啦?

唉!導遊走後,他媽的又輪到洗面盆無熱水,又要找前台,話放耐些會有熱水喎?唉!你估我第一次住酒店咩?我都放咗好耐喇.
唉!無謂為間房浪費我時間?到時浸完温泉再來同你算仗.
返回房嗱淋穿妥泳衣,便樓下去浸温泉.

落到地下轉出去便是泳池,再行前便是温泉了,認真方便.

5點多啲鐘襯日間有陽光,先行拍吓照,看過環境,到飯後大把時間來浸,才正式享受來這個温泉.
影吓浸吓17:44走人,.
返回房間前又走去前台問下熱水?佢話睇過左右隔鄰都有,又係嗰句放耐些有架?谷鬼氣?返回房間再試?佢老味一樣係無?後來諗吓,點解唔試吓個浴室花灑呢?一試他媽的玩C,原來係面盆無?花灑有?谷鬼氣再至電落前台,媽义佢?我比你哋玩C,早響面盆無熱水吖?洗完個白白,便同老婆地下餐廳食晚飯.

飽飽後返回房間休息,19:30又落去夜浸温泉,入夜換會凍,今回要落完去才更衣,落到去先行糖水券食糖水,細細碗蕃薯糖水,吃過坐陣換泳衣浸温泉.

浸到21:00係時候要走,21:30還有個宵夜海鮮粥?
返回房間洗個白白,21:30又來到餐廳,食我們第4餐宵夜海鮮粥,14人有4位無到?8個人享受鍋海鮮粥,非常驚喜?嗰然係海鮮,有蟹有蝦還蜆肉,還有炒公仔麵,餃子,义燒飽同油菜,犀利宵夜豐富過正餐.

就係咁飽飽返回房間,這晚累得交關,沖過涼攤響床便隨隨瞓著LU.


就這樣結束了這一天,下篇再續.

8 則留言:

  1. 你浸咁耐温泉可以嗎?D温泉水熱嗎?幾多度?台山是我故郷,也想去一去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以,有啲池好熱,揀啲OK浸囉,游水個大池係唔熱,咁天氣以游水囉,台山好大,我鄉下都係附近,距離都好遠.你個囡囡好大個LU.你就好去日本.開心.

      刪除
  2. 好搞笑! 最終你都無睇電視, 咁之前唔駛換房啦! 哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有電視睇,睇無綫,房景又差唔換勢係假,酒店係差的啲,勝在温泉方便,就在地下,隨意幾時浸都得,若果靚酒店,要坐電瓶車往返,又要等車,又要房咭去入場,我第二次去,都係貪佢浸得方便咋.

      刪除
  3. 又話去龍虎山,点解又來了這團,星泉我去過,第二晚的火鍋是否好正。
    平平地玩3日,住吓酒店,浸吓温泉,而且有下午茶,消夜又正,好過正餐。
    今次坐司機後,是你要求定滙景安排,你坐前D, 方便上落,而且看風景,拍照,路牌,交通狀况也清清楚楚,我都鍾意坐車頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 報咗兩團嘛,火鍋好多料,真係好抵,都係咁諗咋.
      我無要求,係報名個妹妹關照,我又口花花傾兩句囉,車頭係正好多,上落快,個司機好嘢,兩團兩部車一樣,係我哋部有張鐵櫈,著地級不用咁高,差好遠,抵讚個司機.

      刪除
  4. 忘了告訴你,拍照不用回鄉証巳實施了幾個月啦,未必每間酒店係咁,但正逐步取替錄記回鄉証,我知道,是因為我每月都會去大陸玩,貪佢所費無幾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係,怕人不對証,冒充囉,中山間暫時未,遲早事.

      刪除