我的網誌清單

2018年4月25日 星期三

江西龍虎山+三百山温泉酒店四天(1)福田口岸~龍虎山.

2018年4月20日參加咗以下個旅行團.
旅行團集合時間當日早上07:30,晨早07:13已到達福田口岸外,橙旗105報到,導遊姓高,姓不符實,矮哥一名,但笑容可嘉,報到後有問必答,整團43人喎?成團緊此一團喎?
07:50還差三人,導遊聯絡過後,無法再等,一於出發,以往一樣整團人來到水圍福強路上車.
08:05來到,旅遊巴亦剛啱到,而未到三位有一位趕到,咁就整團41人出發.
車到老婆放好行理上車,車還未開動先慶爆?由於我們頭兩位報名,坐號係3與4,老婆上到車一找原來係車頭兩個位,

心諗以經擇駛?原來此車較特別,3與4係車頭位置?老婆一睇有兩個背嚢,大聲同我講有人架?話口未完有條老野來拿走兩個背嚢,跟住多多說話,話車頭位無理由賣?老婆話張單係寫住喱兩個位喎?之後條老野一輪咀講,喱兩個位點危險,又話保險唔保,係咁講點兇險?又話乜又話七?心諗擇駛?未出發先慶爆,我都好客氣,話咁多嘢講?
講完後,嘩!我慶都未及佢慶?佢話謂我好咋?我話坐位編定咗,係咪叫我唔去吖?跟住佢啲friend幫晒口?還倒轉話我多嘢講?又話驚就唔好去啦.
唉!簡直蠻不講理,後來導遊上來勸架,我話大佬還未出發,講埋啲咁不吉利說話,你話慶唔慶?其實大家成年人,有誰不知車頭點危險吖?不過編排好無偈?大佬說話避忌啲啦?個位本來都考慮吓?正所謂好既唔靈醜既靈,我而家才知驚呀?唉!大佬你幫我後便揾過另個位,佢話好.
心諗全部都係旅遊霸主,一上車知頭知路,吉位重邊會有剩吖?希望啲旅專家能讓番個吉位出來啦?一問才知條老野係個10人的大party?怪不得咁霸道?
車一路行,後便10人party,不停傾偈,一定距離一定聲響,糟到不得了,真係好煩.

10:02來到泰美服務區,團友鬆鬆,老婆都肚餓.6蚊買條粟米食,又幾靚?

10:57來到河源,這間新坤新食中午飯,

都來過多次,我同老婆編排3號枱,10人一桌,

有14個人大party其中4個,其如兩對夫婦,菜式都係咁上下.

吃過坐過,團友走晒去間土產購物,導遊就帶來好消息,話以勸喻位霸主讓出坐位,我話係至好喎?免得又嘈交?佢即時上車拿走個吉位背囊,說39同40坐位,無問題喎?

無問題下13:31來到定南服務區,團友鬆鬆.

望下地圖還有好遠才到龍虎山,
16:20來到會昌服務區,才發覺車頭真係無得坐,太長途腳係伸唔值,唔走係點捱到尾呀?



17:00來到瑞金,導遊話原定晚飯間餐廳準備唔到喎?公司按排另一間喎?可能太早來到趕不及卦?

旅遊巴揾咗好耐,17:12終於來到這間叫体驗館海鮮城食我們晚飯,

來到感覺同其他餐廳不一樣?還未下車,門口已經有待應出來歡迎,入到去有條好豪好靚濶樓梯,扶手有條好粗壯柚木扶手,好有氣派,一路招呼到上二樓,二樓一枱一間廂房,嘩!好豪華好靚,有幅靚靚壁畫,難得咁靚團友個個都拍照留念.
菜式唔錯,還有樽羅漢果茶,起初還以為凍酸梅湯之類?差點淥爆咀?

經理不停介紹佢啲菜式,由其係條魚,我再問條乜魚?佢猛話野生魚?咁豪華食乜都靚啦?

吃過坐過wifi過,廁所後無水,待應親自帶落地下廁所洗手,其實輕輕講聲都知道,係都十足招呼,離開更在門口歡送?喱餐真係意外收獲.
20:55來到南豐服務區,

急不及待要所,還遇到一車大陸團,大跳廣場舞,音樂大到呯呯響.

23:00終於來到我們入住地方,龍虎山莊.未來到時,經過好多街道,好靜人影都無個,房屋有點古舊,街燈微弱喑黃,街鋪全部關晒門?樓上間中幾伙燈光,像似C城一樣?有點恐怖感?來到正下著雨,而且唔細?



地陪小芳以經在迎接,

由於我們係頭10位,入住升級房間,第一個以經取了房間367號房,樓高三層,上到去係咁揾房號,山莊之大?左兜右兜,行咗好耐,人影都無個?山莊又舊式,咪話唔驚?行到尾尾才找到,這時才有點後悔,升乜鬼級呢?團友又無個住隔鄰?
入到房間,複式房腳不靈的我,更後悔要咗間複式房?上落為有靠老婆?樓上樓下各一部電視,

來到正直播亞洲女子足球,中國對泰國.

結果三比一中國勝.

以經11點幾鐘,一晚咁多,都無謂去想?沖個涼肚有點餓,食埋兩隻麵包,乜都唔諗上床就瞓.

龍虎山+三百山温泉4天,首天行程就此結束,下篇再續.

4 則留言:

  1. 團餐啲餸都幾好吖,想問吓團費幾多錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 省外算唔錯,晚餐係意外,原定時間可能太早到,5點鐘到辦不切,所以換了喱間,喱間亦可能搏生意,所以招呼好餸菜好囉.
      價錢頭兩張張程寫有,799團費,兩人報名減100,加遊一定要人仔198,小費每天80元,就係咁多.

      刪除
  2. 以前此車,車頭位是不编配,因為腳係坐不舒服,有危險性,但威龍最愛坐此坐,貪視野好,看風景一流。
    複式的房我都未住過,去廁所要落樓下,但回到酒店真係夜,巳經11点,比我去盧山入住酒店時更夜,但晚餐豐富,可能搏生意,受惠的是旅客。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,唉,不過遇著個多口老人家,不理別人感受,噏得就噏,猛講啲不吉利說話,還未出發以經窒住還晒,本來還考慮坐唔坐?經佢咁咒法?都係驚咗,要求坐去車中間.
      山莊好靜,無人,燈光又暗,山莊好大色水又帶舊,成層好似係得我同老婆住咁,好驚?

      刪除