我的網誌清單

2018年4月16日 星期一

台山星泉温泉+中山朗達酒店三天團(3)完結篇.

2018年4月9日台山星泉温泉+中山朗達酒店三天團

2018年4月11日 星期三 (3) 回程.中山朗達酒店~中國紅博城~紫馬嶺公園~堔圳灣.

昨晚無街好行,早早便瞓,一覺5點鐘以經醒,瞓不返,為有睇電視,半睡半醒下捱到7點鐘起來,梳洗一番便同老婆7樓早餐.
早餐7點半開始,餐廳客唔多,中式自助,食物一般,還算可以.
吃過坐夠,8點半鐘返回房間休息,一攤9點多鐘,執妥行理離開,
10點鐘準時出發,行程最後一日,途中誇張的載貨車.
10:53來到今日一景點,中國紅博城,導遊見時間還早,先行帶我們認識吓等陣食中午地方.
確認後便來到今日戲肉,觀賞四川國粹(變臉)
11點鐘先來個忘記了,不知名堂表演?
5分鐘後輪到佢變臉出場.
一輪變臉大約10分鐘玩完,變完臉非常熱情,大叫隨便拍照留念,團友一窩蜂與佢拍照.
熱情過後去個所,廁所龍頭瓷盆又襯托得幾古色?
食飯時間上早,又遊吓勁大傢具城,
真係大到無倫?
就近略行吓拍拍照,
就食飯地方等食飯LU.
飯前小食醃蘿蔔,團友一聲嗌好?團友又一窩蜂的要買,個個幾樽以上.
飯菜又OK啵,唔錯,
餐後廣場等出發,出發前鄰團團友玩得慶起,大聲叫大跳,大玩飄浮,站到老遠都聽見?
13:00離開.
35分車程,便來該團最後一景點,紫馬嶺公園,觀賞玫瑰花,電瓶車遊人次10蚊人仔位,自駕雙人車仔就30蚊次喎?以我經驗?駕的遊的嗱淋跑轉,又為下轉生意LU.
同老婆不行遠,就這個玫瑰園行轉,拍拍照我都收工LU.



拍輪照門口企陣就等離開LU.
在車其間非常忙碌的我,埋頭手機拼圖,團友起初見我乜都影餐,現在才領會到?話拼得好靚喎?要Whatsapp過佢喎?好?就係咁兩位團友交了個電號過來.
同後者不覺講起心血管病,不同地講起木耳,介紹我如何食法?後來發覺我以食N年,佢都覺驚訝?佢話親友介紹,紅棗木耳浸透生打碎來食喎?話佢食咗好有效喎?生食真係未聽過?要回去search吓至得?傾吓傾吓不覺15:58,便來到最後服務站虎門大橋.
離開導遊又開始佢工作,賣輪公司廣告,跟住收小費,一連串工作完成,17:10來到堔圳灣口岸.
台山星泉温泉+中山朗達酒店三天團就完滿結束.
15分鐘時間便過了兩個關口,17:27來到我倆乘車處.
天水圍站西鐵轉東鐵返歸18:50.

6 則留言:

  1. 三日住食玩都幾好喎,有冇要團友買嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好抵玩,不過圍餐好講運氣,要睇吓遇到啲乜客?遇著啲搶食一簇就一肚氣.哈!好多人買嘢,乜都買餐懵.

      刪除
  2. 紅棗木耳打碎但要煲先吃!对降膽固醇有用!生吃未聴過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每個月都要煲一次,早上食幾湯匙,食成一個星期架.
      生食我都未聽過,網上摷過料,都無人提及,不過乾木耳浸發透生食無問題,若新鮮生食就唔得喎.木耳係通血管係事實.

      刪除
  3. 免費看變臉,以前在四川看,要自費100元。呢個團好多景点去,行又多,不用困在酒店等時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 表演合共15分鐘,都算係咁,哈!收費我諗無人睇,真係算多景點,上幾次同樣三天團,去到東莞真係無節目,要響酒店等出發架.

      刪除