我的網誌清單

2018年4月30日 星期一

晨早又醒,瞓得麻麻,走轉快活谷輸30,食麥記,叮叮to中環,行海濱長廊,渡輪車返,晚兩人煎魚頭炒麵食.

昨晚寫趕好篇blog,最後都係無出,11點幾鐘都瞓,食粥關係,夜所頻頻,瞓到5點多又醒,鼻水噴嚏影響下又瞓不返,噴嚏下賴床,頂佢唔順6點鐘為有起床,
梳洗後上網,諗住寫吓blog,誰知一打開個相薄,嘩!咁多相?真係唔識寫唔識配?已經0715唉!不如就做埋條短片算.
一做0920完成,老婆早已起床,食緊佢即食麵,遲早肥C你?我才搞我早餐.餐後0948量血壓154/81-52,老婆就用咗部電腦LU.
早前收到馬會4月29日即今日,冠軍賽馬日入場券,不過指定係快活谷雙邊投注?網上投注還送你一把遮,還有九龍塘有免費接去,記然咁樣,不如順道遊吓港島.

以經10點半鐘,係時候出發.過到九龍塘站,馬會寫有D出口乘車,N年無來過九龍塘站,跟指示牌係咁行,九龍塘站大到無論?行咗好耐才找到D出口.
蒲上路面剛好11點鐘,一望嘩!條人龍長到不得了,同老婆都不用諗,一定係馬會條龍,叫老婆排住先,我就出去昅昅情況?迅即回來條龍已經加倍長,長到屈回D出口.
香港人算守秩序,打尖爭拗未見有,後面碰撞就發生單,嘈到差點郁手?
排咗45分終於輪到上車,而剛才同老婆講過,嗰個綠衫女人頭岳岳,一定係想打尖?結果成功同我們同部車.
過到快活谷馬場1208,N年無來過快活谷,童年時住灣仔,逢賽馬日必到,細時玩耍,大時賭馬,都唔知經歷幾多個年代,快活谷故事真係多籮籮.
進場後找個靚位坐下,踱吓馬仔之際,有人問我隔鄰有無人坐,我都愕然?咁多吉位唔坐?翩翩坐來這個卡0隆位?我話無人,兩公婆坐咗落來塔塔含?唉!週身唔自在,為有示意老婆走過另處位.
第一場跑完,就踱第二場,整10蚊位置Q,10蚊孖寶12搭12.
結果頭關大熱門輸埋,過來都係至在遊吓,20蚊任務完成我們都走.



離開馬場1338,行去跑馬地電車終站,這裡好多回憶,1966年在奕陰街有個地盤,有過段長期工作,66年有過場雨災,沖到滿街什物,傢俬雪柜一街都係,賽馬當年分上下午,放中午居民門口好多賣飯,襯機賺番筆,工作期間時不時偷雞,入場賭馬不在話.
來到老婆話肚餓?跑馬地有乜快餐店真係唔知?對腳又願行,突然諗起手機高先生,一問之下?跑馬地係無快餐店,獨係有間麥當奴,就係隔兩條街,科技進步你話幾咁方便?
麥當奴兩個餐48蚊,吃過手機望吓賽事,他媽的,剛才所買口孖寶,尾關爆冷我中咗,吹漲.

吃過坐夠走人,以經1515去邊處好呢,不如就叮叮上中環,行吓個新建做中環海濱長廊.
叮叮開車一陣,便到天主教墳場,這裡故事又多,當年林黛下葬,我都有前來襯熱閙,目見目林黛契女馮寶寶灑下坭土落棺材.門口對聯當年極流行?今日吾錶歸當鋪,他朝金筆也相同,現時當鋪都少有LU.
1542來到金鐘站下車,一於朝著海邊向前行,唉!入到大廈唔識行,都係蒲番出來行人天橋前行,出到來一望,賓賓世界鋪滿橋.

1556終於出到來海邊,公園好大好靚,好多人,風和日曬,同老婆海邊吹吹風,拍拍照.





係咁行,係咁影相,又玩吓相,就係咁行吓企吓,向天星小輪行去,

來到4號碼頭,又係賓賓世界,載歌載舞嘉年華一樣.繼續來到天星碼頭,剛啱有機農墟都收LU.

小輪過到尖沙咀又係熱閙,擺賣,唱歌,籌旅費,度度都有,一直熱閙到我要搭巴士站地方,剛好有車到,就係咁結束我今日行程.途中訊息到個仔兩個今晚不吃飯喎,

回家1811,C狗一樣累到不堪,1930煮食,昨日料有生菜,即食麵,三文魚頭,韮菜同瘦肉.
灼淥生菜,瘦肉韮菜炒公仔麵,香煎三文魚頭.
2010開餐同老婆兩個人食,

4 則留言:

  1. 跑馬地有錢人住地方,邊有平價快餐店,睇完馬順便去中環行吓,又係幾憂悠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,得間麥當奴,重係好細間,坐吓電車,所費無幾,又幾好.

      刪除
  2. 兩公婆成日孖住行街食嘢旅行,好幸福呀,兩個影啲相好鬼馬好得意。

    回覆刪除