我的網誌清單

2018年12月4日 星期二

睡來可以,晨早鼻水到,整日擤到頭都暈,整朝研究支付寶,擺個大烏籠,1434成功啓動支付寶,食大家樂,遊場揈揈腳,晚飯4人食.

昨晚都早早就瞓,夜所兩劑,便瞓到今早7點多啲鐘醒,鼻水無到,但好乾壓住鼻好痛,慢慢擤吓佢,唉!誰知越擤越鼻涕?唔擤又唔舒服,越擤越有,太多無辦法,為有起床.
鼻水依然,烚水洗面洗鼻,熱水敷吓個鼻,番熱木耳漿,咁就開始不停擤鼻水,上網寫下今事,不停要擤鼻水,老婆起床見我在上網,就煮埋我份早餐,

我就邊食邊上網,到1005才放手過老婆用,鼻水流不盡,擤不完兼鼻塞,頭都暈埋.搞掂一切事務,1200量血壓139/75-62嘩!好險?食過今早藥.繼續手機+電視.
見朋友換手機,又話裝咗支付寶?街坊又問我有無裝?好多著數喎?又話個女替佢裝咗?唉!什少消費我,除外出乘車外,其他乜都老婆支付,百達通又轉埋自動轉賬,支付寶對我來講,要來做乜?見朋友裝,街坊裝,blog友裝,他媽的,於是乎的起心肝解吓,其實以往都有留意過?
上網摷輪料,學咗一輪,胆粗粗下載個app玩吓,下載後填晒料,叫做開通咗?再網上了解吓?硬係唔多對路?點解唔同嘅?又會無7仔同OK個logo?

唔通網上教的係舊料?搞咗成幾粒鐘,問吓新抱又話無裝,不知道,至電個女又忙無接?朋友又係忙無接?唉!個鼻又唔生性,又塞又鼻水擤都暈,不如直接落7仔問好過?換好衫出門,老婆又要來,又要睇埋三姐煮餸先喎?唉!是但啦.
兩點多鐘落到7仔,超正收銀無客?於是拿個支付寶版面過佢看?問佢如何增值?佢幫我按制,按極都無嗰個icon係?後來另個售貨員,比佢支付寶版面我睇,才發覺我裝的是係大陸版支付寶,唉!才知擺咗個天下之大烏籠.

同老婆走進大家樂,嗱淋即時再裝番過個HK支付寶,即時返回7仔增值,100蚊增值過數成功.然後返回大家樂以支付寶買餐.
唉!嘜咗兩個餐,嘟極都不成功?大家樂姐仔話,要密碼呀?奇怪?於是乎摷張紙,都唔知邊個係?當然唔掂,見後便條龍都唔好意,於是乎叫佢取消先,等陣再來買過.
返回位思量一吓?係啦,喱個才是我密碼,再埋去買過,哈!哈!成功了,就係咁嚐試了我支付寶第一次.老婆25餐我29餐.

吃過坐夠玩到手機無晒電,老婆去買餸,我就走回昨日揈腳地方,揈揈腳,唉!都唔敢太劇烈,揈咗陣老婆買咗餸到,買咗瘦肉15蚊同節瓜7.5蚊,就坐埋一邊玩手機,我就求其揈吓,就齊齊返歸.
回家1610,萬昌來電,又傾輪問後傾?講吓邊個邊個?盡量傾多兩句收線,收線後才開始寫我今日長長篇blog,個侄又whatsapp到,問長問短,唉!嘥氣.
上輪網2030老婆飯熟開飯,有木耳竹筍炒荷豆,昨晚的雞,節瓜瘦肉湯,3個人食,1夜返留湯飯餸.


5 則留言:

  1. 佢而家迎新, 會日日送$2, 一定要人地比你, 你又可以比返人.
    買麥記仲開心, 用兩次送$10

    回覆刪除
    回覆
    1. 迎新暫時都無去研究?一定要人地比你?真係唔識啵?哈!麥記送10蚊,咁就去LU.

      刪除
    2. 唔識啵?響邊度睇收到你2蚊,我又如何send比人 ?

      刪除