我的網誌清單

2018年12月6日 星期四

失眠未瞓過,起來鼻水直流,麥記早餐,惠康廁紙同米,第二劑中藥,下午大家樂,老婆裝支付寶,晚飯4人食.

昨晚飯後又要賭馬,馬輸20後又要趕埋篇blog,又要C趕爛趕,飲埋番渣煲劑中藥,極度難飲,跟住研究吓個支付寶,太多嘢太多字,頭到大?
搞吓成點12點幾鐘,大鑊?可能太夜飲嗰兩劑中藥?唔瞓得?有幾聲咳同氣促,聽到自己條氣管噓噓聲,奇怪個鼻又一點事都,無鼻水呼吸暢順,本來真係阿哩吉帝,但可惜瞓唔得著,一直氣喘喘的捱,捱到臨天光才稍為瞓咗陣,醒來以經8點幾鐘.
整晚個鼻無事,無鼻水無鼻塞,起來梳洗洗鼻後,鼻水就開始湧出,水喉漏水一樣,直流出來,擤著鼻水上網,老婆起來無麵包無早餐.
打點好一切,成10點鐘落麥記早餐,麥記門口遇上前同姓女食蕉,買早餐離開,嘩!超長氣同姓呀姐,傾過不停過,終於甩身入麥記.
麥記當然用支付寶,獎賞嘢又要算餐懵?諗住用咗個要買夠60蚊個迎新30蚊印花,誰知出來顯示用咗2蚊雞?唉!個2蚊係blog友黑咪推薦嗰兩蚊?唉!原來係順住落,印花多咗,紅色麥記,藍色每日一個,初哥無偈?

到食早餐才發覺無戴假牙,梅完個早餐,又要上惠康買廁紙買米買麵包?上到去心儀米無,心儀麵包無,求其買咗白麵包9.9蚊,銀花米63.9蚊,買埋兩條廁紙54蚊去付錢,

都知道惠康無做支付寶,多口講句點解唔做支付寶呀?收銀呀姐好勞氣話,係呢,邊有咁鬼落後吖?啲客成日都問支付寶?比啲客窒呀.哈!公司連累埋伙記.
推住兩條紙一包米返歸,回家1116老婆著手替我煲中藥,我就上網寫我今早blog,睇吓個市,嘩!跌成6佰幾點?唉!原來今日才來跌?望吓澳元,都有點安慰,終於跌番晒落來.
1314量血壓138/82-71,才食今早藥,去到1405我第二劑頭劑中藥煲好飲得,今次又無咁難飲?

去到兩點多3點鐘,可能飲咗劑中藥,飽飽滯滯咁,都要落去食嘢,個仔新抱又唔去,我同老婆去食大家樂,老婆大家樂會員,我就支付寶,積分又要諗諗偈?都上網search過,同收銀有得傾喎?以經1515
收銀無客,於是埋去傾兩句,佢話先拍百達通,不過數,才用支付寶付錢,以為算到盡,先買一個餐25蚊,跟住多一個印花,啱啱好多個藍印花,夠三個有5蚊錢又買個餐.
買後印花無多到?才醒起藍色每天只能攞一個,而我飽飽滯滯都唔鬼食.

吃後手機夠,老婆去買餸,我就走去遊樂場揈腳,都係輕輕揈吓算.
4點多啲鐘老婆買餸到,買有波菜苗一斤10蚊,荷豆一斤14蚊,斬义燒30蚊同冷藏魚餅15蚊

返歸1628老婆替我番渣煲藥,我就上網寫我長長篇blog,1742番渣中藥煲妥飲得,

而推薦老婆個支付寶,才來幫佢裝,熟能生巧,話咁快裝妥,教佢一輪,明天充值用得.
2052老婆飯熟開飯,有斬大嚿义燒,香煎瓜子倉同炒波菜苗,人齊4個人食.


4 則留言:

  1. $60蚊$30 印花? 我唔明.
    佢係每日送$2, 用支付寶比一次錢有一個蓋印仔.
    你介紹老婆裝alipay, 你會有$20介紹費, 叫多D朋友裝, 有著數架.
    用佢掛百佳易賞錢卡有$15送.
    呢張卡最方便係食快餐同麥記.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!唉!太複雜,初哥第一次開支付寶,成串迎新一吓唔覺撳咗落最嗰個30蚊囉,
      哈!依加知啦,唉!好辛苦,左算右算做咗支付寶奴隸,我好多年無消費,樣樣老婆比錢,所以買乜我都唔識,連麥記買餐我都唔識.大家樂會員積分都係老婆搞.
      E+老婆開咗,我支付寶攞埋積分,都多數放雪柜囉.

      刪除
    2. 你已經好叻, 我係朋友係身邊教我用, 我自己一個都唔會識用.

      刪除
    3. 哈!叻乜吖,都係亂撞,用吓都好,識多啲,唔係同個社會脫節.

      刪除